Tačnije, protiv Facebook like dugmeta.
Blokatori reklama sprečavaju pojavljivanje velikog broja reklama na mobilnim uređajima. Dizajnirani su tako da štite korisnike od dosadnih reklama ali i da poboljšaju njihovu privatnost zato što veliki broj reklama uključuje i kod koji omogućava marketarima praćenje web navika korisnika.
Facebook like dugme je takođe pogođeno jer i ono sadrži određeni kod za praćenje. Facebook sakuplja podatke u vezi sa web navikama korisnika kako bi sastavio profile i te podatke ponudio marketarima.
Apple je novim iOS 9 operativnim sistemom dozvolio aplikacije kao što su blokatori reklama. Nekoliko ovakvih aplikacija se popelo na vrh liste najpopularnijih aplikacija na App Store prodavnici, prenosi The Wall Street Journal.
Takođe, nekoliko blokatora reklama pruža korisnicima opciju da sakriju određene Facebook widget-e, kao i like i share tastere.
Facebook se još nije oglasio povodom toga.
Na kraju krajeva, ovo možda i neće toliko pogoditi Facebook. Blokatori reklama utiču na web pretraživanje, ali Forrester Research kaže da korisnici pametnih telefona 85 posto vremena provode koristeći aplikacije koje nisu pogođene.
Čekamo vaše komentare ispod vesti.