• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Rasprodan i drugi koncert U2 u Zagrebu

Karte za drugi koncert U2 u Zagrebu su rasprodane za nekoliko sati, čime su ova dva koncerta popularnih Iraca postala najbrže prodanim u regiji.

Popularnost irskog rok benda u Hrvatskoj još jednom je potvrđena - "kilometarski" redovi ispred stadiona Maksimir za drugi koncert benda.

Nakon rekordne prodaje karata za prvi koncert  benda U2, interesovanje fanova dobrog zvuka iz cijelog regiona ne jenjava. Ovog puta, u pitanju su bili  "rekordni redovi".

Na dan prodaje karata za drugi koncert 9. avgusta ponovili su se redovi ispred maksimirskog stadiona u Zagrebu, a sajt na kojem se vrši internet prodaja bio je neko vrijeme blokiran.

"Uprkos dugim redovima i višesatnom čekanju, većina fanova ovog megapopularnog irskog benda, uspjela je da kupi trenutno najtraženije ulaznice u Hrvatskoj i susjednim zemljama", saopšteno je iz produkcijske kuće "Lupa promocija".

Cijene ulaznica za koncert na maksimirskom stadionu su od 250 za sjevernu tribinu do 2.000 kuna za VIP i zonu uz pozornicu - "Red zone". Cijena karata za teren je 500, za južnu, zapadnu i istočnu tribinu 750, a za prve redove tih tribina 1.000 kuna.

U2 je vrlo tražen bend o čemu govore i podaci iz drugih evropskih gradova, gdje su oboreni rekordi u brzini prodaje karata. Tako je, recimo, u Londonu za samo jedan minut prodato 6.700 ulaznica za koncert na stadionu Vembli, što je bila najbrža prodaja karata za jedan koncert u Velikoj Britaniji ikada.

U Dublinu na Krok Parku, 160.000 ulaznica za koncerte 24. i 25. jul rasprodate su za samo 40 minuta što je rezultiralo i trećim koncertom u tom gradu.

Slično je bilo i u Barseloni, Amsterdamu, Geteborgu...

"U2 360°" turneja je prva poslije skoro četiri godine. Na ovoj turneji bend promoviše i dvanaesti studijski album "No Line On The Horizon" koji je debitovao na prvom mjestu top lista u više od 30 zemalja.

Sponzor turneje je "BlackBerry", a producenti su "Live Nation Global Touring" u suradnji sa "Lupa promocijom" iz Hrvatske.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop

KUHINJA