• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Mania - kreativni "manijaci" na djelu!

Marketing agencija "Mania" iz Banjaluke ovih dana pažnju privlači zanimljivim oglasom za posao PR-a. O čemu je riječ, te šta se sve krije iza kreativnog opusa ove firme za MONDO govorio jedan od osnivača firme, Dajan Javorac.

Kreativnost na svakom ćošku, ono je što smo prvo primijetili na ulazu agencije „Mania“ u kojoj rade studenti više banjalučkih fakulteta. Snimali su filmove, spotove, video klipove za brojne klijente, radili društveno odgovorne projekte, a zbog proširenja posla stvoreni su uslovi za posao PR-a.

"Mania je okupila ljude koji žele da se bave kreativnom radom. Riječ je o mladoj ekipi studenata Akademije umjetnosti, Ekonomije i ETF-a, koja kroz stečena znanja realizuje određene projekte i time zadovoljavamo potrebe tržišta. U kombinaciji sa talentom i različitim profesijama stvaramo djela, koja daju rezultate jer već sada imamo 39 klijenata."

Kao najznačajnijeg klijenta izdvajaju domaću firmu "Bonito", a posebno im je drago kada sarađuju sa lokalnim kompanijama.

"Ljudi su prepoznali ono što radimo, klijenti nam se stalno javljaju, pa smo time stvorili poziciju za PR-a. Oglas je najbolji primjer kako u ovoj firmi funkcionišu sudar odgovornosti i ozbiljnosti sa jedne, a sa druge strane kreativnosti i mladosti. Privukli smo pažnju oglasom, pa ga tako npr. mnogi šeruju po društvenim mrežama iako nisu zainteresovani za posao."

Kreativni prostor

Momci iz ove firme ističu da je jako bitan i radni prostor u kojem borave.

„Ova kuća nije samo lični marketing, mi smo stvorili kućnu atmosferu. Sve detalje u firmi smo sami uradili što je stvorilo komfor zonu za ispoljavanje kreativnosti jer ovdje provodimo najviše vremena.“, dodaje Javorac.

Znamo da u Banjaluci postoje brojne agencije za marketing usluge, ali ovi momci ih ne doživljavaju kao konkurente već kao kolege saradnike.

"Sretni smo što postoje i druge agencije jer su ljudi konačno shvatili da postoji potreba za razvijanjem marketinga na ovim prostorima. Mi se razvijamo već sedam godina, ali sada smo se tek probili. Na početku sam se bavio dizajnom, potom fotografijom koja me je pozicionirala u gradu, zatim su došli na red i filmovi. Naravno bilo je dosta upornosti i odricanja da bi sve ovo nastalo, ali dobili smo klijente koji su se vezali za nas i time smo postali snažan faktor u marketingu."

Osim reklama ovi momci su kreativnost pokazali i u snimanju muzičkih spotova za grupe Orthodox Celts, Sopot i Divlje jagode.

"Najdraži projekat mi je snimanje spota za banjalučki Sopot. Radeći materijale za Ok Fest bendovi su stekli povjerenje u nas, pa smo tako došli do saradnje. Sa Celtsima je bilo zanimljivo jer smo morali da se vozimo dva i po sata safari džipom do mjesta snimanja lokacije po lošem vremenu, svi smo izgorili, a ništa lakši uslovi nisu bili ni sa Sopotom kada smo sa opremom i instrumentima hodali po usponima Nacionalnog parka Sutjeska samo da bi snimili 15 sekundi spota."

dd
Izvor: YouTube

Društveno odgovorni projekti

Firma "Mania" radila je nekoliko društveno odgovornih kampanja kao što su: "Ne govoru mržnje na internetu" u saradnji sa Ministarstvom porodice, omladine i sporta RS, video za promociju prava Roma u saradnji sa nevladinom organizacijom Perpetum mobile, klipove za Nacionalni park Sutjeska – promocija ekoloških potencijala, a trenutno je u pripremi projekat Dnevnih centara za djecu sa ulice koja su privedena za vrijeme prosjačenja. Na jesen će raditi regionalne projekte za rodnu ravnopravnost, seksualno odgovorno ponašanje...

Dajan Javorac pažnju javnosti stekao je i filmom "Praznovanje" koji je uvršten u program dokumentarnog studentskog filma na festivalu u Amsterdamu.

"Prаznovаnje" je odаbrаno u konkurenciji od 3.500 prijаvljenih studentskih filmovа. Film prikаzuje porodicu kojа živi u jednom selu nа Mаnjаči, koju snijeg u toku zime izoluje od ostаtkа svijetа.

"To je bila iskra koja je dala samopouzdanje cijeloj ekipi. Mi smo vjerovali u sebe, ali bila nam je potrebna afirmacija drugih stručnjaka da kažu ok je to što radite. Skakali smo od sreće kada smo saznali da je film uvršten među petnaest najboljih svjetskih dokumentarnih studentskih filmova."

Ako vam se dopada ovo što rade mladi kreativci iz firme "Mania", a mislite da ispunjavate uslove za PR-a, prijavu i detalje o uslovima za posao možete potražiti NA OVOM LINKU.

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop