Novi album Željka Joksimovića će se u naredna dva mjeseca isključivo prodavati vrijedne pripejd pakete mt:s-a u Srbiji i m:tel-a u BiH.
Pjevač je predstavio svoj novi album, na konferenciji za novinare u Beogradu, gdje je generalni direktor Telekoma Srbija Branko Radujko rekao da očekuje da će u roku od dva mjeseca biti prodato svih 300.000 CD-ova, odnosno pripejd paketa mobilnih operatera koji posluju u okviru Telekoma Srbija, odnosno Telekoma Srpske.
Joksimović poznat po hitovima "Leđa o leđa", "Telo vreteno", i "Lane moje", sa kojom je osvojio drugo mjesto na Pjesmi Evrovizije 2004. godine, rekao je da se za novi album odlučio na saradnju sa Telekomom Srbija, koji je "imao sluha da izdistribuira ploču na najbolji mogući način".
"Zadovoljstvo mi je što sam ovaj album radio sa Telekomom Srbija - liderom u oblasti telekomunikacija. U isto vrijeme mi je i drago što su u mojoj muzici prepoznali potencijal koji, zajedno sa njihovim mogućnostima i stremljenjima ka uspostavljanju novih standarda, ima značajnu ulogu", rekao je Željko Joksimović.
Novi album ima devet ljubavnih pjesama, a kao udarnu, za koju će uskoro snimiti prvi spot, Joksimović je odabrao svoju kompoziciju "Ljubav", čiji je tekst napisao Momčilo Bajagić-Bajaga.
PROČITAJTE EKSKLUZIVNI INTERVJU SA ŽELJKOM JOKSIMOVIĆEM za MONDO
Na albumu je i bonus pjesma "Idu dani", publici vrlo dobro poznata kao naslovna numera popularne serije "Ranjeni orao".
Željko Joksimović jedan je od najuspješnijih kantautora u Srbiji. Nakon što je osvojio svijet pjesmom "Lane moje" kojom se 2004. godine takmičio na Pjesmi Evrovizije i zauzeo drugo mjesto, Željko je postao uticajan muzičar u Švedskoj, Turskoj, Ukrajini, Izraelu, Grčkoj, Mađarskoj. Njegov rad često je bio vezan za Evroviziju, te je 2006. godine komponovao pjesmu "Lejla", takmičarsku numeru BiH koju je izveo Hari Mata Hari.
Pjesma je osvojila zavidno treće mjesto, a Željko je prošle godine napisao pjesmu “Oro” s kojom se na “Evroviziji” takmičila Jelena Tomašević.
"Telekom Srbija nastojaće da i ubuduće podržava domaće umjetnike koji neguju prave vrijednosti i podstiču interesovanje šire javnosti za bogato etnološko i kulturno naslađe naše zemlje", saopšteno je iz kompanije.
(MONDO)