• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

3 stvari nikad ne radite na razgovoru za posao: Zapamtite riječi najvećeg stručnjaka za zapošljavanje

 vesna.jpg
Autor Vesna Kerkez

Emili Levin, izvršna potpredsjednica kompanije za zapošljavanje Career Group Companies, otkrila je najvažnija pravila ponašanja na razgovoru za posao.

 Savjeti za razgovor za posao Izvor: Shutterstock/Ilona Kozhevnikova

"Najvažnije je da budete sigurni da ste ostvarili dobar kontakt očima i da čitate situaciju, da znate kada je prikladno da govorite, a kada je vrijeme za postavljanje pitanja", rekla je Emili Levin, izvršna potpredsjednica kompanije za zapošljavanje Career Group Companies.

U karijeri je obavila "hiljade i hiljade" razgovora za posao. Osim toga, Emili Levin je osoba koju angažuju poznate ličnosti, a sve u cilju da zaposli najbolje kandidate. Za svoj tim obično traže lične asistente ili šefove osoblja, a Emili je ovoga puta za CNBC otkrila kako da izbjegnete ključne greške na razgovoru za posao:

Ne dolazite previše rano

"Prvo i osnovno, trebalo bi da stignete u odgovarajuće vrijeme. Ako kasnite, rizikujete da propustite dio intervjua, ostavite loš utisak i nepotrebno trošite vrijeme ispitivača. Ipak, ako se pojavite previše rano, to može da djeluje previše nestrpljivo i navešće poslodavca da se osjeća da mora da požuri", rekla je Levin i otkrila da je idealno vrijeme za dolazak 10 minuta prije početka intervjua.

Prikažite se profesionalno

"Prvi utisak je ključan. Bilo da ste na intervjuu uživo ili onlajn, nemojte da žvaćete niti da nosite sunčane naočare na glavi. Ako dolazite uživo, vodite računa da ne uđete u prostoriju i da mirišete na cigarete ili da na sebi imate previše parfema. Želite da ostavite utisak na osnovu vašeg iskustva, a ne zbog toga kako ste obučeni ili kako mirišete", savjetovala je Levin.

Ne otkrivajte povjerljive informacije

"Izbjegavajte da govorite loše o prethodnim poslodavcima ili da otkrivate previše informacija koje su povjerljive ili zaštićene. U mojoj branši, mnogi klijenti zahtijevaju od zaposlenih da potpišu ugovore o povjerljivosti. Kada kandidati kažu da su potpisali takav ugovor, a ipak dijele povjerljive informacije o prethodnom poslodavcu, to je znak upozorenja. Odavanje tajni ostavlja utisak da biste isto mogli da učinite i u budućnosti, ako vas sadašnji poslodavac zaposli i podijeli s vama povjerljive informacije", upozorila je Levin.

(MONDO)

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop