• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Šta obući za Olimpijske igre u Londonu

Ako se pogrešno obučete, rizikujete da imate posla sa modnom policijom.

 Šta obući za Olimpijske igre u Londonu  Izvor: MONDO

Samo nedjelju dana prije svečanog otvaranja, organizatori Igara u Londonu još nemaju jedinstven stav o mogućim odjevnim ograničenjima i eventualnom uvođenju pravila "olimpijske mode".

Majice sa "Pepsi" ili "Najki" logom mogle bi biti savršene za posjetu Olimpijskom parku, ali bi "propagator" tih brendova mogao da ima posla sa modnom policijom.

Prvi čovjek Igara, Lord Sebastijan Kou, smatra da takvo "izdanje" ne bi baš bilo uputno.

"Ne, vjerovatno ne biste šetali okolo u 'Pepsi' majici jer je naš sponzor 'Koka-kola', a oni su dali milione funti za ovaj projekat, ali i milione funti za lokalni sport", rekao je Kou, osvajač dva olimpijska zlata na 1.500 metara. On je naveo da je važno zaštiti sponzore.

Organizacioni odbor, na čijem čelu je Kou, ima sasvim suprotno mišljenje.

"Koješta," navodi se u saopštenju Odbora i naglašava da "svaki pojedinac koji dolazi u olimpijske objekte može da nosi garderobu po sopstvenom izboru, brendiranu ili ne".

Odbor je pojasnio da problem mogu da budu veće grupe koje dođu u odjeći sa jasno vidljivim obilježjima brendova koji nisu sponzori Igara, jer će se to smatrati "marketinškom zasjedom".

Organizatori su odlučni da zaštite prava velikih sponzora igara poput "Mekdonaldsa", "Adidasa"... koji plaćaju 100 miliona dolara tokom svakog olimpisjkog ciklusa. Zabrana za oglašavanje suparničkih brendova važi za sve objekte olimpijskog kompleksa i u okolini, čije poštovanje će nadgledati stotine uniformisanih lica. Kazne za prestupnike idu i do 20.000 funti.

I dok organizatori tvrde da im nije cilj da rastuže posjetioce, već da spriječe "marketinške zasjede" i obezbijede prijatnu atmosferu za gledaoce, stručnjak za marketing Piter Vlakos smatra da su ograničenja nerazumna.

"Ograničenja su ironična u Britaniji koja se diči time da je jedna od najslobodnijih eokonomija u svijetu," kaže Vlakos i dodaje: "Uvođenje ovakvog monopola je nerazumno i skoro da postaje pitanje suvereniteta potrošača".

(Beta)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop