Vlasnik restorana u Los Anđelesu pronašao primamljiv način kako da poboljša atmosferu u svom lokalu.
![Nemaš mobilni? Dobićeš popust... Nemaš mobilni? Dobićeš popust...](https://static.mondo.ba/Picture/8766/png/za-vesti.png)
Na stolu se danas pored tanjira, čaša, escajga i salvete vrlo često nalazi i mobilni telefon. Nije čudno vidjeti gosta kako razgovara ili šalje poruke dok ruča ili večera, a takva praksa često zna da bude naporna za ostale goste restorana.
U pokušaju da stane na put ovom, kako kaže, "nepristojnom ponašanju na koje smo se svi navikli", vlasnik restorana "Eva" u Los Anđelesu nudi popust od pet odsto svakom gostu koji ostavi mobilni na ulazu.
"Želimo da naš restoran postane mjesto gdje će se ljudi osjećati opušteno, razmjenjivati kulinarska iskustva i voditi prave, a ne virtuelne razgovore", objasnio je vlasnik lokala Mark Gold.
"Kada im kelner iznese ponudu, gosti je uglavnom prihvataju sa osmijehom, smatrajući da je to dobra inicijativa. A uz popust od pet odsto sigurno nećemo bankrotirati", naveo je on.
(Tanjug)