• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Šta nas to mami u šoping

Određeni mirisi nas mogu podsjetiti na prvu ljubav, neka daleka putovanja, drage ljude. Mogu nas natjerati i da kupujemo, više nego što smo planirali.

 Šta nas to mami u šoping Izvor: MONDO

Stručnjaci za marketing Univerziteta Vašington i sa švajcarskog Univerziteta "Sent Galen", sproveli su istraživanje sa ciljem da ustanove koji miris je naprijatniji za kupce u buticima, šoping centrima i prehrambenim prodavnicama.

Otkrili su da jednostavni mirisi, koji ne kombinuju mnogo različitih sastojaka, privlače kupce.

U tu svrhu je stotine kupaca u Švajcarskoj bilo izloženo jednostavnom mirisu pomorandže i kompleksnoj kombinaciji pomorandže, bosiljka i zelenog čaja. Krajnji račun u kasi prodavnica pokazao je da nagli skok prodaje kada je u prodavnici dominirao miris pomorandže.

Isto se pokazalo i pri testu rješavanja misaonih zadataka - studenti Univerziteta Vašington bili su izlagani raznim mirisima dok su rješavali probleme sa riječima. Uspješnije rezultate studenti su imali kada se u vazduhu osjećao jednostavni miris, nego kada su "njuškali" mirise nekoliko različitih sastojaka. Interesantno je da su rezultati bili loši i kada nije bilo nikakvog mirisa.

Dekan vašingtonskog Univerzitetu Erik Spangenberg kaže da mozak lakše prima jednostavnije mirise i da se zato ljudi lakše koncentrišu u radu ili u šopingu.

A da li ste znali da mudri posrednici u prodaji nekretnina često peku kolače u kućama i stanovima koje nastoje da prodaju?

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop