Turistička ponuda najvećeg grada u Republici Srpskoj predstavljena je u subotu na 35. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu.
Direktor Turističke organizacije grada Banjaluke Ostoja Barašin istakao je da Banjaluka sa svojom kulturom, veličinom i sadržajima, predstavlja značajnu turističku destinaciju Republike Srpske.
„Jedan od naših glavnih turističkih proizvoda jeste avanturizam na vodi, u vazduhu i na zemlji.Već smo postali prepoznatljivi i po različitim sportskim događajima od međunarodnog značaja, zbog čega proteklih godina dolazi sve veći broj turista“, rekao je Barašin na štandu Republike Srpske, gdje je prisustvovao prezentaciji.
Mamac za mnoge turiste je, kako je naveo Barašin, postalo i bogato kulturno-istorijsko nasljeđe Banjaluke, a sve veća posjeta turista, koji su željni novih destinacija, rezultat je i činjenice da je ovaj grad turistička destinacija koja se tek otvara prema svijetu sa svim svojim posebnostima.
Napominjući da je ruralni turizam na ovom području u usponu, Barašin je istakao da Banjaluka ima originalne gastro brendove po kojima je poznata kao što je banjalučki ćevap, sir "trapist" i pivo "nektar".
Na 35. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, na kojem učestvuje više od 1.000 izlagača iz 46 zemalja svijeta, turistička ponuda Republike Srpske predstavljena je na zajedničkom štandu u organizaciji Turističke organizacije Republike Srpske i Predstavništva Republike Srpske u Srbiji.
Zajedničko predstavljanje odvija se u saradnji sa Ministarstvom trgovine i turizma i Ministarstvom za ekonomske odnose i regionalnu saradnju Republike Srpske.
(Srna)