Čuveni "Guči" logo - isprepletana dva GG slova - za neke znak kvaliteta, za druge statusni simbol, možda će biti zabranjen.
Dva slova G su registrovana kao logo za "Guči" kompaniju u četiri različite kategorije i mogu da se stave na garderobu (obuću i kaiševe), tašne, satove i kozmetiku.
Međutim, prema britanskom zakonu, zaštitni znak neke kompanije može da se opozove ukoliko se ne koristi pet godina od dana registracije.
Inicijativa da se zabrani GG pokrenuta je još u junu 2012. zbog toga šta za neke proizvode, za koje je registrovan, ovaj logo nije upotrebljivan od 2003. godine.
Tada je iz "Gučija" odgovoreno da to nije istina, ali dokaz o konkretnoj robi sa tim znakom, koja se prodavala u velikoj Britaniji, nije jasan, kažu u Svjetskom pregledu intelektualne svojine.
Sporni proizvodi su iz oblasti kozmetike: parfemi, sapuni, paste za zube, preparati za kosu, kreme za depilaciju.
U WIPR kažu da "Guči" te proizvode sa GG slovima, u Velikoj Britaniji ne prodaje već godinama, dovoljno dugo da logo može da im bude oduzet.
(MONDO)