“Da li ste za jedan dijetalni 'big mek'?", uskoro bi mogao da vas upita prodavac za kasom "Mekdonaldsa".
Svjetska ekonomska kriza nije zaobišla ni najprofitabilnije – „Mekdonalds", jedan od najvećih proizvođača brze hrane bilježi još jedan mjesec u gubicima, zbog čega najavljuje novine na meniju kako bi privukao i pobornike zdrave ishrane.
Čelnici su odlučili da inoviraju ishranu uvodeći dijetalni meni. Ni niske cijene kojima se do sada rukovodio taj najveći proizvođač brze hrane u svijetu, nisu donijele profit.
„Prema statističkim podacima, 55 odsto naših mušterija je nižeg imovnog stanja, i mi smo znatnim sniženjima proizvoda pokušali da povećamo broj korisnika, ali je i to bilo nedovoljno", kaže potpredsjednik „Tehnomik konsaltinga" Dejvid Henks.
Novi način života i navike prosječnog potrošača, pa i način ishrane, prinudili su i čelnike „Mekdonaldsa" da uvedu korjenite promjene u strategiji poslovanja. Priprema zdrave hrane zahtijeva više vremena.
„Inovacije u ishrani nesumnjivo mogu usporiti pripremu obroka, pa zato moramo paziti da se jela od barenog povrća, brzo pripremaju, ali i da ne budu skuplja od hamburgera", objašnjava Henks.
„Mekdonalds" je najavio i prodaju svoje kafe u supermarketima, kako bi povećao profit i opravdao moto „To je ono što volim".
(MONDO)