Pivnica u Brazilu lansira feminističko pivo, kako bi ukazala na način na koji se žene tretiraju u reklamama za ovo piće, kao i na mali broj žena zaposlenih marketingu.
Aktivistička grupa 65/10 pokrenula je proizvodnju ovog piva, a naziv 65/10 odnosi se na to što 65 odsto žena u Brazilu kaže da su "dame predstavljene kao potčinjene u reklamama", a samo 10 odsto zaposlenih u marketingu su žene.
"Mi smo kreativne i zbog toga nam je mjesto u industriji marketinga, koja je sada veoma seksistička i neprijatna sredina", rekla je osnivačica grupe 65/10 Tais Fabris.
"Reklamiranje piva u Brazilu drži se stare formule - muškarci su superiorni u odnosu na žene, kao da bi ispijanje nekog piva moglo ženu da učini atraktivnom", dodaje Fabris.
Ona naglašava da ovo treba ozbiljno shvatiti i da bi kompanije trebalo da snose odgovornost zato što "prikazivanje žena kao objekata navodi muškarce da misle o ženama kao o posjedu, što na kraju dovodi do nasilja".