• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

“Nektar crveni grejp”

Autor mondo.ba

Banjalučka pivara je za svoje potrošače pripremila novi osvježavajući okus piva s voćnim sokom. Stigao je Nektar crveni grejp!

Najpoznatiji brend Banjalučke pivare “Nektar” na tržište je izašao u kombinaciji sa sokom vrhunskih sorti crvenog grejpa, tako da će ovog ljeta potrošači moći da se osvježe uz “Nektar crveni grejp”.

Mješavina piva s niskim procentom alkohola i osvježavajućim voćnim sokom se pokazalo kao odlična kombinacija za okrepljenje u vrelim ljetnjim danima, ali i kao sjajan izbor u trenucima kada viši procenat alkohola nije odgovarajući, a želja za pivom je podjednako intenzivna. Svi brendovi iz kategorije lakih piva Banjalučke pivare su napravljeni od vrhunskih sorti voća koji se sastoje od 60 odsto soka, 40 odsto piva te 2 odsto alkohola, što se pokazalo kao idealno izbalansiran omjer za ljubitelje voćnih okusa piva.

“Nektar crveni grejp” je jedinstveno pivo na domaćem tržištu koje je od sredine jula dostupno u staklenoj nepovratnoj amblaži 0,33l i povratnoj 0,5l. Lansiranjem novog okusa, Banjalučka pivara nastavlja sa inovacijama i razvojem, trudeći se da napravi korak dalje u odnosu na dosadašnja dostignuća – i svojih i konkurencije. Sve u želji da odgovori zahtjevima svojih potrošača, ali i da mi ponudi nešto sasvim novo.

“Nektar crveni grejp” u svom sastavu ima i antioksidans beta-karoten koji štiti tijelo od slobodnih radikala, molekula koje ga oštećuju i time smanjuje rizik od mnogih hroničnih bolesti, a povoljno utiče na vid, zdravlje kože, zdravu kožu i imunitet. Intenzivna narandžasto-crvena boja ovog proizvoda potiče upravo od beta-karotena.

Proširenjem proizvodnog asortimana pivima voćnog okusa za Banjalučku pivaru predstavlja suštinu poslovne strategije – inovacije i prilike za dalji razvoj. “Laka piva” su način da moderne pivare ispune sve želje i potrebe svojih potrošača, u svakoj prilici i u svako doba dana , ali su i mogućnost da se dođe i do onih koji nisu veliki ljubitelji piva.

Živjeli!

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop