Za mnoge je preskupo kupiti "Šanel" torbu ili, u suštini, bilo koji drugi modni komad, ali ne i ovo...
Ako ne možete da priuštite čuvenu "Šanel" torbu "2.55", možda će vas onda više zanimati koji si najnoviji trend za šminkanje prikazali u okviru revije na Nedelji mode u Parizu?
U pitanju je delo čuvenog šminkera Toma Pešoa, koji je u skladu sa printovima koji postoje na torbi, napravio istu takvu senku za oči manekenkama.
Takozvane "prošivene oči" u obliku minijaturnih ispresecanih kvadratića od senke za oči, postale su momentalni hit, jer oslikavaju brend "Šanel", a ne morate da imate "debeo" novčanik da biste to sebi priuštili.
Možda samo malo više strpljenja i preciznosti...
A, evo uz koje "Šanel" kreacije su modeli poput Điđi Hadid i Kendal Džener nosile ovu senku za oči, a dizajnirao ih je čuveni Karl Lagerfeld:
Kao i koje poznate ličnosti su došle da ovu reviju isprate: