"Banjalučka pivara" je, nakon tri godine pauze, ponovo počela da izvozi svoj najpoznatiji brend nektar pivo u Italiju, saopšteno je iz "Banjalučke pivare".
Ovaj iskorak u poslovanju se prvenstveno desio zahvaljujući velikom interesovanju ljubitelja nektar piva koji žive u Italiji, kao i uspješnim sklapanjem ugovora s novim distributerom "Parovel Group".
Promovisanje ovog poslovnog poteza "Banjalučka pivara" je ozvaničila i sponzorisanjem poznate jedriličarske regate "Barcolana 48", koja je održana od 30. septembra do 9. oktobra.
U "Banjalučkoj pivari" ne kriju zadovoljstvo što ponovo izvoze u Italiju i što su u prilici da podrže velike manifestacije koje se tamo održavaju.
"Mnogo smo radili na razvoju naših izvoznih potencijala i proširenju tržišta, u skladu sa zahtjevima i željama naših potrošača. Srećni smo što su naši napori urodili plodom jer se uz pomoć odlične saradnje s novim distributerima nektar pivo ponovo našlo u Italiji. Posebna čast nam je što smo bili u prilici da podržimo spektakularan događaj kao što je 'Barcolana 48'", poručili su iz "Banjalučke pivare", prenose "Nezavisne novine".
MONDO reportaža: Ovako se pravi Nektar pivo!
Jedriličarska regata "Barcolana" je događaj koji se organizuje od 1969. godine i predstavlja najmasovniju regatu na Mediteranu. Tome u prilog govori podatak o broju od 25.000 jedriličara, članova posada koji su se našli na regatnom polju ukupne dužine 16 nautičkih milja. Cjelokupan događaj prati više od 250.000 gledalaca. Ovaj spektakularni događaj se održava svake godine u drugoj nedjelji oktobra, a tokom deset dana održavanja smjenjuju se događaji koji prethode nedjeljnoj regati koja se održava u Trstu.