Tri zlatna pravila kojih treba da se pridrzavate za dobro zdravlje creva

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stil

Tri zlatna pravila kojih treba da se pridržavate za dobro zdravlje creva

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

Zdravlje creva važno je za imunitet i za opšte zdravlje, zato bi trebalo da pratite ove savete.

Autorka knjiga na ovu temu, stručnjak za zdravlje Karla Outs otkriva tri zlatna pravila za dobro zdravlje creva.

Ograničite unos šećera i obrađene hrane

Nakon što je ekcem i alergije izlečila tako što je potpuno promenila svoju ishranu, Karla je iz prve ruke uvidela kakav i koliki uticaj hrana ima na creva.

Možda će vas zanimati

„Tako sam naučila da je hrana lek i da ono što jedemo ima ogroman uticaj na naše zdravlje, blagostanje i kožu“.

Ona objašnjava da se u crevima nalazi mikroorganizmi koji čuvaju creva i važni su za zdravlje, a zbog toga je važno ograničiti unos slatkiša i obrađenih namirnica.

„Ograničavanje unosa šećera i obrađenih namirnica je važno da se ne bi hranile patogene bakterije i došlo do zapaljenja u telu“.

Neka vam san bude prioritet

„Studije su pokazale da ometen ciklus sna ometa i sposobnost tela da održava zdrave mikrobiome“, kaže Karla.

Razlog tome je što bakterije u crevima počinju da proizvode toksine kada telu fali sna, zbog čega se javljaju umor, problemi sa pamćenjem i zapaljenje.

„Osim toga, 90 odsto serotonina, hormona sreće, luči se u crevima“ dodaje Outsova, što znači da manjak sna znači i manjak serotonina.

Fokusirajte se na hranu bogatu vlaknima

„Zdrave bakterije u crevima vole vlakna, hrane se njima i stvaraju antizapaljenske supstance, što je važno za mozak, creva i imuni sistem“. Drugim rečima, jedite dosta voća i povrća, a dobri su i jogurt, kombuha, kefir.

„Pomažu u održavanju zdravog nivoa probitoika u crevima, ali doprinose i većem broju različitih mikrobioma“, zaključuje Outs.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop

KUHINJA

loader