Nezadovoljni kupac bio je oduševljen kada mu je uprava radnje poslala ručno nacrtanog dinosaurusa.
Bil Benet razbjesnio se kada su mu u prodavnici "Marks&Spenser" greškom naplatili tri funte za sendvič sa lososom koji košta 1.90 funti.
Napisao je oštro pismo menadžmentu ogranka u Tontonu u Samersetu, a iz kancelarije za odnos sa mušterijama stiglo mu je izvinjenje i obećanje da sjledećom poštom dobija poklon-vaučer u vrijednosti od pet funti.
Pošto vaučer nije stigao par nedjelja, Benet je u šali poslao novo "bijesno" pismo savjetniku za odnose sa mušterijama Stivu Džonsu.
"Vaš vaučer nikako ne stiže, i ovo je nečuveno! Jedini način da vam oprostim je da mi pošaljete sliku nasmešenog dinosaurusa, kako biste mi nadoknadili ove neprijatnosti", napisao je on ne očekujući odgovor.
Međutim, u sljedećoj koverti iz "Marks&Spensera" pronašao je svoj vaučer, kao i sliku koju je tražio...
"Poštovani gospodine Benet, crtanje mi nikada nije bilo jača strana, ali nadam se da prihvatate naše izvinjenje", napisao je Džons. Benet je svoju "utješnu nagradu" odmah podijelio sa Internet zajednicom, pa je cijeli slučaj dospio u britansku štampu.
(MONDO)