Jedna marketinška kompanija iz Pariza razvila je interesantnu tehnologiju kojom se analiziraju ljudi koji gledaju reklamne plakate!
Na plakate, tačnije bilborde, ugrađuju se minijaturne kamere koje skupljaju informacije kao što su vreme gledanja u reklamu, ali i pol i starost posmatrača.
Prikupljene ingormacije se potom šalju u kompaniju a potom čuvaju u posebnim datotekama. Kamere ne skladište stvarnu sliku osobe pred plakatom, već na osnovu slike beleže ključne informacije.
"Bilbordi koji vas gledaju" za sada se koriste u Americi a cilj ovog neobičnog poduhvata je u tome što će se ova tehnologija u budućnosti koristiti za digitalne displeje kako bi se određena reklama prikazivala "pravoj" osobi.
"Tinejdžeri ne gledaju reklame na kojima se nalaze slike frižidera ili automobila. Upravo zbog toga sledeći put kad pogledaju u reklamu na bilbordu, ona će na osnovu podataka koji prepoznaju uzrast i pol promeniti sliku na displeju i prikazati im nešto što bi ih interesovalo", rekao je Džord Marfi, jedan od zaposlenih na ovom neobičnom projektu.
(www.mtsmondo.com)