Rekli biste da jesu, ali ne biste bili u pravu.
![Da li su ovo prave manekenke? Da li su ovo prave manekenke?](https://static.mondo.ba/Picture/8766/png/za-vesti.png)
Švedska modna kuća "H&M" na meti je kritike pošto je za novu reklamnu kampanju iskoristila glave manekenki "nataknute" na digitalno nacrtana tijela.
Korisnici sajta "H&M" primijetili su da sve djevojke na stranici sa kupaćim kostimima imaju apsolutno identičnu pozu, stav, proporcije tijela... PR služba kompanije ubrzo se oglasila saopštenjem.
"Mi prodajemo odjeću, ne žene, tako da smo namjerno stavili digitalno napravljena tijela sa glavama pravih manekenki. Fokus je na odjeći, ne na modelima", navodi se u saopštenju.
Sve "manekenke" imaju identična tijela, a razlika je jedino u boji kože koja je dorađena da bi se slagala sa licima modela.
Norveška radiodifuzna agencija kritikovala je i ranije reklame te kuće, i sada ironično saopštila da je baš čudno što autori kampanje "H&M" u moru manekenki nisu pronašli nijednu koja bi ponijela njihovu odjeću, već su morali da naprave virtuelne.
(MONDO)