• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Bušilica ne služi za čišćenje ušiju

Poruke upozorenja koje se često mogu naći na raznim proizvodima, nerijetko zvuče potpuno apsurdno, čak i blesavo.

  Bušilica ne služi za čišćenje ušiju Izvor: MONDO

U to će se sljedećih sedmica uvjeriti posjetioci izložbe "Pažnja, upozorenja!“ u Muzeju komunikacija u Frankfurtu na Majni. Izložba traje od 16. avgusta do 21. oktobra.

"Ne pokušavajte da električnu testeru zaustavite sopstvenim rukama!“, ili "Odjeću ne peglati na tijelu". Upozorenja tog tipa zaista postoje.

Isto tako, ukoliko možda ipak postoje i ljudi koji na primjer ne znaju da bušilice nisu aparati ili instrumenti namijenjeni brizi za ličnu higijenu, proizvođači su na kutije u kojima se one nalaze, nalijepili poruku: "Ne koristiti za ličnu higijenu! Nije fen za kosu!"

Fotografisanjem takvih poruka i upozorenja bavio se njemački časopis za fotografiju i obradu slike "Docma“. Tokom ove godine, list je raspisao i konkurs za najbolju fotografiju na tu temu. Pobijedila je Jana Gragert sa fotografijom upozorenja koje se vrlo često mogu vidjeti na kutijama u kojima se prodaju svijeće: "Zapaljene svijeće ne ostavljati same, bez nadzora!". Njena propratna teorija, odnosno, objašnjenje jeste da "ukoliko svijeće ostanu same, one će početi da plešu…" U tom smislu, na fotografiji-montaži s kojom je pobijedila na konkursu, vide se dvije bijele svijeće iz kojih suklja vatra dok one plešu tango, piše DW.

"Mnoge od tih naljepnica upozorenja za svoju apsurdnost mogu da zahvale Amerikancima. Proizvođači u toj zemlji se, naime, na taj način unaprijed štite od mogućih tužbi. Ukoliko nekom zaista padne na pamet da bušilicom čisti uši i tako sam sebi nanese tjelesne povrede, on kasnije ne može za to da optuži proizvođača jer ga nije upozorio“, objašnjava kustos Muzeja u Frankfurtu na Majni Helmut Gold.

U tom smislu, navodi on, u SAD se mogu naći poruke na kolicima za djecu poput: "Prije sklapanja, dijete obavezno ukloniti!", ili upozorenja na sredstvu za čišćenje cijevi: "Ne koristiti u slučaju da ne razumijete upozorenje ili ako ne znate da čitate!".

Te potpuno apsurdne poruke upozorenja bile su, kako objašnjavaju u uredništvu časopisa "Docma“, povod za raspisivanje spomenutog konkursa.

"Da li upozorenja kojima su se poslužili fotografi zaista postoje ili ne, nama je u stvari bilo svejedno, iako polazimo od toga da se ona stvarno mogu naći na nekim proizvodima. Izložene fotografije zapravo su napravljene samo s jednim ciljem - da takoreći nadmaše originale i time pokažu i naglase cjelokupnu apsurdnost te teme“, zaključuje urednik "Docme", Kristof Kine.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop