Novi američki predsjednik Barak Obama je nepresušni izvor inspiracije za trgovce.
Poslije majica, kapa ili, na primjer, tanjira sa njegovim likom, na tržištu su se pojavile i dvije lutke,"Prekrasna Malija" i "Slatka Saša", inspirisane njegovim kćerkama.
Međutim, kako javljaju agencije, u kompaniji "Taj" iz Ilinoisa koja je lansirala lutke, kažu da je svaka sličnost sa osobama koje postoje ili su postojale sasvim slučajna.
"Saša i Malija su veoma lijepa imena, koja jako dobro idu uz lutke koje proizvodimo", izjavila je za CNN predstavnica kompanije, dodajući da lutke koje su napravili ne liče na predsjednikove kćerke, sedmogodissnju Sašu i desetogodišnju Maliju.
"To su samo prve lutke iz afroameričke serije", istakla je predstavnica.
Agencije javljaju da se lutke prodaju od početka mjeseca po cijeni od 9,99 dolara i primećuju čudnu koincidenciju i sa lutkama "Živahna Britni" (Spirs), "Srećna Lindzi" (Lohan) i "Dragocena Paris" (Hilton).
U kompaniji ističu da se u proizvodnji lutaka ne inspirišu zvijezdama šoubiznisa pošto to nije politika kuće. Takođe navode da paze da lutke ne nazovu imenima živih osoba kako djeci koja se igraju sa njima "ne bi nametali predrasude".
Očigledne koincidencije u vezi Obaminih kćerki izazvale su neke negativne reakcije. Glavna urednica časopisa za roditelje "Perenting", izjavila je da ne treba zaboraviti da su Malija i Saša Obama još uvek deca.
"Sav taj marketing oko njih kao da su zvezde i to sa lutkama koje izgledaju mnogo starije od njih, šalje negativnu poruku i kod američkih devojčica podstiče želju za suviše brzim odrastanjem", istakla je ona.
(Tanjug)