Britanska turistička agencija objavila je listu zanimljivih "obavještenja" i preporuka sa kojima se susreću njihovi klijenti na svojim putovanjima.
Agencija "Sunshine" iz Velike Britanije iskoristila je iskustva svojih klijenata koji su putovali u inostranstvo i sastavila listu najsmješnijih znakova, obavještenja i "ukusnih delikatesa" koji se nalaze na meniju svjetskih metropola.
Ukoliko putujete u Norvešku sa djecom, čuvajte se jer tamo "djecu bez pratnje roditelja prodaju cirkusu", tačnije ne puštaju ih na cirkusku predstavu, ali ipak...
Bar u Tokiju vam uz lješnike i grickalice nudi i "damu", a jedan hotel u "Jugoslaviji"(!), prema pisanju lista "Daily Telegraph", nudi "poravnjavanje donjeg veša sa zadovoljstvom čistačice"!
"Najveći broj turista ili dolazi sa engleskog govornog područja, ili koristi jedino taj jezik za sporazumijevanje i razumljivo je da ugostitelji i hoteli žele da im 'učine' i raznim obavještenjima ovog tipa olakšaju boravak u njihovoj zemlji", rekao je Kris Braun, direktor turističke agencije "Sunshine".
Braun je dodao da ovi znakovi, osim toga što su smiješni, ne vrijeđaju nikoga, ali znaju ponekad da uplaše, pa je u jednoj zemlji, u prestižnom restoranu na meniju jedne večeri bio i "ukusno prepečeni hepatitis".
(MONDO)