• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zabranjena reklama sa "modernom Lolitom"

Reklama za parfem "Oh Lola" neće smjeti da bude objavljena u britanskoj štampi, jer je proglašena za previše seksepilnu.

 Zabranjena reklama sa "modernom Lolitom" Izvor: MONDO

Zvijezda ove kampanje je glumica Dakota Fening, koja na reklami u haljinici sjedi na podu i drži ogromnu flašu parfema u krilu. Iako Dakota ima 17 godina, britanska Agencija za reklamne standarde smatra da je ova reklama previše provokativna "pošto u njoj učestvuje dijete".

"Dužina haljine je neprikladna, kao i položaj flaše parfema. Dakota je namjerno stilizovana da izgleda mnogo mlađe, što ovu reklamu čini seksualizacijom djece", navodi se u saopštenju.

Mark Džejkobs, koji je osmislio kampanju za svoj novi parfem, ranije je nazvao Dakotu "modernom Lolitom".

Kompanija "Koti", koja proizvodi Džejkobsov parfem, saopštila je da reklama jeste provokativna, ali da nema govora o iskorišćavanju djece u neprikladne svrhe.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop