Reklama za parfem "Oh Lola" neće smjeti da bude objavljena u britanskoj štampi, jer je proglašena za previše seksepilnu.
Zvijezda ove kampanje je glumica Dakota Fening, koja na reklami u haljinici sjedi na podu i drži ogromnu flašu parfema u krilu. Iako Dakota ima 17 godina, britanska Agencija za reklamne standarde smatra da je ova reklama previše provokativna "pošto u njoj učestvuje dijete".
"Dužina haljine je neprikladna, kao i položaj flaše parfema. Dakota je namjerno stilizovana da izgleda mnogo mlađe, što ovu reklamu čini seksualizacijom djece", navodi se u saopštenju.
Mark Džejkobs, koji je osmislio kampanju za svoj novi parfem, ranije je nazvao Dakotu "modernom Lolitom".
Kompanija "Koti", koja proizvodi Džejkobsov parfem, saopštila je da reklama jeste provokativna, ali da nema govora o iskorišćavanju djece u neprikladne svrhe.
(MONDO)