Fotošop ili magija o kojoj je Hermiona učila na Hogvortsu zaista postoji?
Fotošop ne služi samo da ljepotice koje su "prevalile" pedesetu izgledaju mlado, odmorno i svježe. On služi i da Hermiona iz "Harija Potera" pokaže malo magije o kojoj uči na Hogvortsu.
Glumica koja je nedavno proglašena za najuspješniju glumicu decenije Ema Votson, postala je zaštitno lice kompanije "Burberry", ali samo što je snimila svoju prvu reklamnu kampanju fotografije mlade "Hermione" će biti povučene sa bilborda širom svijeta.
Razlog? Emi nedostaje noga na slici.
Nova odjeća je tu, šminka, rasvjeta, ali ko god je bio zadužen za obradu fotografije se malo zaneo. Zvijezda "Hari Poter" franšize pozirala je sa bratom Aleksom u kampanji poznatog modnog brenda, ali na slici joj nedostaje dio tijela za koji, američki mediji pišu, "sigurno znamo da postoji".
(MONDO)