Vještačka inteligencija treba da se "osjeti kroz cijelo iskustvo", od kreiranja profila i povezivanja na mreži, do "pravog" povezivanja i prvih sastanaka, poručuju iz Tindera
Internet kompanija Match Group, u čijem vlasništvu je veći broj onlajn platformi za upoznavanje među kojima i Tinder, Hinge i OkCupid, sklopila je partnerstvo sa kompanijom OpenAI, tvorcem popularnog AI chatbot-a ChatGPT.
Plan te kompanije je da vještačku inteligenciju doda u sve svoje aplikacije namijenjen korisnicima, ali i da AI pomogne njenim zaposlenima u izvršavanju "radnih zadataka".
Ona vještačku inteligenciju planira da koristi "za komunikaciju, kodiranje, dizajn, analizu, izradu šablona (templates) i eliminisanje drugih repetitivnih zadataka". U saopštenju koje je navodno napisao ChatGPT, taj chatbot je istakao:
"Oduševljen sam što se Match Group spojio sa mnom. Zajedno probijamo led, rastapamo ga i preoblikujemo način na koji se posao obavlja."
Ugovor dvije kompanije podrazumijeva 1.000 kupljenih ChatGPT Enterprise licenci, čija cena nije objavljena, piše Gizmodo.
Izvršni direktor Match Group-e Bernard Kim kaže da vještačka inteligencija treba da se "osjeti kroz cijelo iskustvo", od kreiranja profila i povezivanja na mreži, do "pravog" povezivanja i prvih sastanaka.
Tinder je inače do sada imao prilično tolerantnu politiku prema korisnicma koji gotovo bez ikakve kontrole koriste AI u svojim profilima za upoznavanje.
Tako je nedavno Gizmodo pisao da je jedan korisnik pomoću ChatGPT-a na Tinderu komunicirao sa čak 5.000 žena.
To, međutim, ne krši poslovnu politiku, ni pravila Tindera o autentičnosti. Još tada su predstavnici kompanije za Gizmodo izjavili "Tinder i Match Group vjeruju da je vještačka inteligencija odličan alat koji će povezivanje ljudi učiniti boljim".
Match Group je takođe zainteresovan istraživanje sopstvenih AI alata koji bi trebalo da pokreću razgovore međi korisnicima ili da im predlažu ideja za povezivanje sa novim osobama.
(MONDO)