Logika TikTok-a ovde je da mnogi njihovu aplikaciju već koriste kao pretraživač, pa se pretpostavlja da će nova opcija još više doprinijeti poboljšanju ukupnih mogućnosti pretraživanja
Popularna video platforma TikTok očigledno želi još ozbiljnije da konkuriše servisu YouTube Music, pa zato uvodi novu opciju pod nazivom Sound Search. A ona korisniku omogućava da pesmu čijeg se imena ili izvođača ne seća može da pronađe jednostavnim pjevanjem ili sviranjem njene melodije.
Međutim, za razliku od YouTube Music-a koji će samo otkriti naziv phesme, TikTok će među rezultatima pretrage, korisnicima nuditi i video klipove u kojima neko od korisnika izvodi traženu pjesmu.
Logika TikTok-a ovde je da mnogi njihovu aplikaciju već koriste kao pretraživač, pa se pretpostavlja da će nova opcija još više doprinjeti poboljšanju ukupnih mogućnosti pretraživanja. Drugim riječima, TikTok se očigledno nada da će sve više ljudi u budućnosti, kada traže neku pjesmu, umesto YouTube-a ili Shazam-a početi da koriste novu opciju njihove aplikacije.
Još uvijek nije poznato kada će nova opcija postati dostupna svim korisnicima, ali to svi lako moći da provjere i sami.
Kada se nova opcija pojavi u vašoj aplikaciji moći ćete da joj pristupite iz polja za pretragu klikom na ikonicu mikrofona, nakon čega bi trebalo da vam bude ponuđeno da izaberete opciju Sound Search.
(MONDO)