Možda se vama učini da nema mesta drami, ali internet zajednica okupljena oko Instagrama negoduje od kad je predstavljen novi logo. I reklame!
Instagram smatra da stari logo ne predstavlja Instagram zajednicu onakvu kakva jeste, da je logo prevaziđen važnošću i izgledom Instagram korisnika i da je ova promena bila nužna. Iskreno, nama se ne čini potrebnom, ali dobro, nećemo „gubiti glavu“ kao pojedini korisnici na Facebook ili Twitter mreži. Promena k’o promena, već sutra ćemo je zaboraviti… Valjda!
Ipak, ono što je važnije od promene logotipa jeste to što stižu agresivnije, duže i bolje prilagođene reklame. Kako - putem vaše aktivnosti na Facebooku. Ne samo da će reklame biti prilagođene ukusu svakog korisnika i njegovim interesovanjima, nego će ciljati geografsko područje iz kojeg korisnik dolazi, njegov društveni status i slično…
Ah, da, reklame će biti duže od sadašnjih 15 sekundi - do minut!
Osnivač Facebook mreže i vlasnik Instagram aplikacije, Mar Cukerberg, najavio je novi „talas“ bolje saradnje Instagrama i oglašivača i rekao da ta aplikacija sad ima više od 400 miliona aktivnih korisnika širom sveta.