• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook progoni korisnike koji napuste mrežu

Najveća društvena mreža u centru je novog skandala u vezi sa navodnim slanjem „neprikladnih“ mejlova korisnicima, koji žele da napuste Facebook.

 Izvor: MONDO portal/Marko Čavić

Oko milion korisnika je napustilo Facebook u poslednjem „talasu odlazaka“, a najveći broj njih otišao je zbog agresivnih reklama, naveo je Metro.co.uk, koji dodaje da su mnogi od njih zastrašivani od strane najveće društvene mreže zbog svoje odluke da je napuste. Izveštaj je prvi objavio Bloomberg, navodeći da su korisnici dobijali neprijatne mejlove nakon što su dekativirali svoje Facebook profile.

DOBRA VEST: Sve manje smo na "Fejsu"!

Nekim korisnicima stižu konstantno mejlovi o tome šta su njihovi prijatelji lajkovali, koliko lajkova je podeljeno od kada su se „isključili“ ili razna druga obaveštenja u vezi sa prijateljima.

Drugim korisnicima stižu mejlovi upozorenja, koji navode da neko pokušava da im preotme profil i da je potrebno da se ponovo priključe na „Fejs“ kako bi proverili je li sve u redu.

Sveštenik Ilić: Ljudi više veruju u Facebook, nego u crkvu

Kako kažu pomenuti sajtovi nema ni govora o pokušaju preotimanja Facebook profila, nego je to samo taktika društvene mreže da povrati korisnike. Ipak, Facebook za Bloomberg tvrdi da „bombardovanje korisnika mejlovima nije taktika mreže da se oni vrate“.

Uvek nalazimo nove načine na koje korisnici imaju mogućnost da brže i lakše pristupe svojim nalozima, posebno ako se radi o obaveštenjima vezanim za njihove prijatelje, koja su stigla dok korisnici nisu bili na mreži“, navode iz Facebook-a.

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS