Facebook se nada da je WhatsApp nova “zlatna koka“ i mašinerija za oglašavanje.
Nakon omogućavanja video poziva za više učesnika odjednom, WhatsApp ima i neke loše vesti za sve nas - reklame su stigle i znamo kako će biti prikazivane.
Odavno je najavljena mogućnost da se reklame prikazuju u okviru WhatsApp aplikacije, a sad smo konačno i saznali kako će to da bude uključeno u aplikaciju. Reklame će se prikazivati poput reklama na Instagram aplikaciji - u okviru Status objava, koje možete da listate horizontalno.
Takođe, WhatsApp će uzimati novac od oglašivača i kompanija, koje žele da se njihovi proizvodi spominju kroz WhatsApp aplikaciju, a te kompanije i oglašivači će, na osnovu kontekstualnog sistema, moći da vas kontaktiraju putem poruka i o proizvodima, koji vas možda zanimaju. Ipak, pre nego što stupite u kontakt s bilo kim, kompanija će morati da zatraži dopuštenje da vas kontaktira, putem interfejsa u poruci. Ako odbijete, neće biti prepiske, a ako prihvatite poziv za razgovor, bićete u prilici da saznate šta to ta kompanija ili oglašivač želi da vam ponudi.
Reklame preko Status interfejsa nećete moći da isključite i one od 1. avgusta ulaze u finalnu test fazu, da bi se u WhatsApp aplikaciji pojavile najkasnije do kraja godine.