Recenzija Zombi video igre

Autor mondo.rs

Jedna od najboljih Nintendo WiiU video igara, dostupna je i za PC.

ZombiU je bio jedna od najboljih igara koje su se pojavile simultano sa izlaskom WiiU konzole. Zanimljiva implementacija korišćenja GamePad kontrolera za WiiU, interesantno izvođenje i solidan kvalitet doveli su do toga da ZombiU bude popularni WiiU naslov. Slaba prodaja same konzole sa druge strane dovela je do toga da izdavač objavi kako nastavka neće biti. To ipak nije omelo Ubi da, tri godine kasnije, ZombiU izda za PC i dodeli mu verovatno najgore ime u proteklih nekoliko godina - Zombi.

I taj Zombi izgleda baš onako kako biste zamislili da izgleda igra stara tri godine napravljena za grafički inferiornu konzolnu platformu - ne očekujte ništa specijalno od grafike, animacija i zvukova. Šta više, uzdajte se samo u to kako će izgledati gameplay iskustvo a ono je, srećom po sve nas, dobro. Iako bi neko mogao zameriti da u zombi Londonu ima više pripadnika kraljevske garde i čuvara London Towera nego običnih građana, realnost je da je šetnja zaraženim Londonom zaista zastrašujuće iskustvo kada ne znate ko će vas i odakle zaskočiti. Čak i kada naiđete na solo zombija, nije baš najsigurnije kako ćete proći, a kada su u grupi, bolje je da bežite. Jer, ako u ovoj igri umrete, umrli ste zauvek. Ili, makar vaš lik. Pojavićete se ponovo, kao drugi karakter a potom možete da potražite "prošlog sebe" i preuzmete ranac sa svim predmetima koje ste skupili u prošlom životu. Ili ne morate, ukoliko ne želite. Ili nećete uspeti, jer ćete doći prekasno ili ćete u međuvremenu ponovo umreti - tada je oprema nepovratno izgubljena. Iako likovi ne izgovaraju ništa, fin dodatak je to što ipak emituju nekakve zvukove - ili deluju strašno uplašeno, ili se ludački smeju dok biju zombije ili se oseća zgroženost okruženjem u kojem se nalaze.

O ostalim detaljima, utiscima i konačnim ocenama čitajte u tekstu Stefana Starovića na Play! sajtu.

Pronađite MONDO na Facebooku, Twitteru ili Instagramu!