Activision je na Twitteru sproveo marketinšku kampanju za Call of Duty: Black Ops III koja se mnogima nije dopala.
Zvanični Call of Duty Twitter nalog koga prati skoro tri miliona ljudi, promenio je ime i kompletan brendig u navodnu agenciju koja prenosi vesti širom sveta, i izvestio o terorističkom napadu u Singapuru, tvrdeći da se radi o ekskluzivnoj vesti.
Ovo naravno ima veze sa pričom iz igre u kojoj se spominje ovakav događaj. Međutim, način na koji je iskorišćen postojeći Twitter nalog, kao i marketinška kampanja koja koristi lažne terorističke napade u svrhu promocije video igre, prema očekivanjima je uznemirio mnoge.
Na nalogu se pojavilo još pat tvitova koji su imali veze sa pričom i događajima iz igre, da bi se zatim sve uključujući naziv, profilnu i cover sliku vratilo na standardni Call of Duty materijala uz obrazloženje: "Ovo je bio pogled u budućnost po Black Ops 3 fikciji".
Bizarno i čini se potpuno nepotrebno, šta vi kažete?
Do premijere o igrama, osim ovde, čitajte na gejmerskom sajtu PLAY.co.rs.