• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Call of Duty: Haos na Twitteru, igrači besni!

Autor mondo.rs

Activision je na Twitteru sproveo marketinšku kampanju za Call of Duty: Black Ops III koja se mnogima nije dopala.

 Call of Duty: Haos na Twitteru, igrači besni! Izvor: Activision.

Zvanični Call of Duty Twitter nalog koga prati skoro tri miliona ljudi, promenio je ime i kompletan brendig u navodnu agenciju koja prenosi vesti širom sveta, i izvestio o terorističkom napadu u Singapuru, tvrdeći da se radi o ekskluzivnoj vesti.

Ovo naravno ima veze sa pričom iz igre u kojoj se spominje ovakav događaj. Međutim, način na koji je iskorišćen postojeći Twitter nalog, kao i marketinška kampanja koja koristi lažne terorističke napade u svrhu promocije video igre, prema očekivanjima je uznemirio mnoge.

Na nalogu se pojavilo još pat tvitova koji su imali veze sa pričom i događajima iz igre, da bi se zatim sve uključujući naziv, profilnu i cover sliku vratilo na standardni Call of Duty materijala uz obrazloženje: "Ovo je bio pogled u budućnost po Black Ops 3 fikciji".

Bizarno i čini se potpuno nepotrebno, šta vi kažete?

Do premijere o igrama, osim ovde, čitajte na gejmerskom sajtu PLAY.co.rs.

Call of Duty: Black Ops III Reveal Trailer
Izvor: Call of Duty

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS