• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stigao je Destiny: The Taken King

Autor mondo.rs

Jedna od najskupljih video igara na svetu dobila je treću ekspanziju.

Kada je posle neviđenog hajpa pre godinu dana izašao prvi Destiny, dobar deo igrača je osta pomalo razočaran. Da li se radilo o očekivanjima koja posle onako pompeznih najava ne bi ispunila ni jedna igra ili se radilo o velikoj količini elemenata iz igre koji su jednostavno bili osrednjeg kvaliteta, na kraju krajeva nije ni bitno. Destiny jednostavno nije uspeo da postane sledeća velika stvar u gejmingu. Ruku na srce, čak i u onakvom obliku u kakvom je igra izašla, sve jedno se radilo o naslovu koji je bio zabavan, naročito kada je u pitanju core gameplay konzolnog FPS napucavanja, koga je Bungie godinama usavršavao na Halo serijalu.

Igra je u poslednjih godinu dana dobila dve ekspanzije - The Dark Below i House of Wolves. Neke stvari su ispeglane ali se i dalje radilo o igri koja je fan bazu uglavnom delila u dva tabora. U prvom su oni koju su probali igru, stigli do određenog nivoa i onda jednostavno digli ruke Destiny-a kada su zaključili da se priča neće razviti ni u iole interesantnom smeru i da će se ostatak igre uglavnom svesti na besomučno grajndovanje a da je ono što ćete njime dobijati jedina satisfakcija koju igra pruža. Drugu kategoriju čine igrači koji su istrajali i svakodnevno nastavili da se loguju i grajnduju. Iako i igrača iz ove druge kategorije sve ukupno ima dosta, procentualno gledano u odnosu na broj ljudi koji su kupili Destiny, znatno je veći broj igrača u onoj prvoj kategoriji.

The Taken King je treća ekspanzija i prva komponenta onoga što Bungie i Activision nazivaju „Destiny year two“. Ekspanzija kao i 2.0 update koji je neposredno pre izlaska takođe implementiran u igru donose puno ispravki, novu priču, neprijatelje, misije, klase i super moći i još puno toga što se zaista može posmatrati kao novi launch za Destiny.

Prva stvar koju ćete verovatno primetiti je to da je vaš verni pratilac preko noći promenio glas. Peter Dinklageovog ghosta će većina igrača sa zadovoljstvom zaboraviti. Sad je tu dobro poznati glas Nolana Northa. Bolji je od prethodnika, mada i dalje pomalo čudan. Možda je zapravo problem bio u ne baš maštovitom i generičkom tekstu a ne u glasovnoj izvedbi...

Sledeća stvar koju ćete verovatno primetiti je da igra sada zapravo ima priču i likove. OK, neka se hardcore Destiny fanovi ne uvrede, ali odlaženje na internet i čitanje karti na bungie.net, iako je možda i moglo da posluži kao interesantan dodatak, ni slučajno ne može da prođe kao nešto što će nadomestiti surovi nedostatak priče i konteksta zašto nešto radite u jednoj igri koja na MMO-ovski način pretenduje da vam potencijalno uzme stotinak i više sati. Sada je međutim pred nama konačno tradicionalni način odvijanja priče, u samoj igri, a ne na sajtu razvojnog tima. Tu je upečatljivi klišeizirani negativac Oryx, vrlo ljut što ste mu ubili sina Crotu u događajima iz prve ekspanzije. Tu su cutscens, u tipičnom bombastičnom Sci-Fi maniru, pa sve ukupno ovaj konačno vidljivi kontekst zašto radite to što radite, daje igri to što joj je pre godinu dana tako puno nedostajalo.

Sve tri klase Titan, Warlock i Hunter su dobile nove mogućnosti kao i nove sub klase. Titani sada mogu da bacaju i veliki goreći čekić koji će pokvariti dan (život) svakome ko mu se nađe na putu. Ovo dodaje interesantnu dimenziju borbe „na daljinu“ klasi koja je do sada uglavnom služila da upija i pravi damage iz blizine. Warlocks sada imaju mogućnost lebdenja i izbacivanja munja iz prstiju. Takođe interesantna dodatak taktičkom pristupu borbe a moramo da priznamo i vrlo moćno izgledajuć. Huntery su dobili luk i strelu koji mobilišu protivnike, koji takođe mogu da budu prilično koristan dodatak vašem ofanzivnom arsenalu. Novi The Taken neprijatelji takođe doprinose svežem utisku, mada ćete brzo uvideti da se manje ili više radi o vrlo sličnim neprijateljima koje ste napucavali poslednjih godinu dana.

O ostalim detaljima, utiscima i konačnim ocenamačitajte u tekstu Marka Narandžića na Play! sajtu.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS