I to za samo jedan vikend.
Kako se čini po novim informacijama iz Ubisofta, njihov MMO The Division će biti jedan od najuspešnijih novih serijala u istoriji ovog izdavača. Ovu tvrdnju pre svega podržava izuzetna popularnost poslednjeg beta vikenda koji je igra imala.
Iako je open beta za igru trajala samo jedan vikend, to nije sprečilo čak 6.4 miliona zainteresovanih igrača da isprobaju The Division i iz prve ruke se uvere kako izgleda jedan Tom Clancy naslov smešten u MMO okruženje. Jedina nova igra koja je imala ovako uspešan beta test je bio Destiny, sa ništa manje spektakularnih 4.6 miliona igrača. Ali, kada se uzme u obzir da je ta igra bila dostupna i za prethodnu generaciju konzola dok je Division isključivo next-gen, uspeh ove bete dodatno dobija na težini.
Po nekim procenama, svaki igrač je proveu u proseku oko pet sati igrajući The Division betu od kojih je skoro polovinu proveo u Dark Zone, PvP delu igre. Čak polovina igrača je u jednom trenutku odlučila da se okrene protiv svojih saboraca, a preko 63 miliona komada opreme su igrači našli istražujući opustošeni Njujork.