• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Za sve ljubitelje brze vožnje!

Autor mondo.rs

Isprobajte Sebastien Loeb Rally EVO video igru. No, pre toga saznajte šta vas sve može da vam ponudi.

Ne postoji mnogo video igara koje se fokusiraju na reli trke. Većina njih je uključena kao podsekcija u trkačkim igrama. Još je manje igara koje nose ime nekog od šampiona ovog sporta, tačnije samo dve. Colin McRae je bio prvi reli vozač koji je zašao u vode video igara i uveo igrače u taj svet, stvorivši kultni klasik ovog žanra. Nakon njega, oprobao se i Richard Burns, koji je sa svojom igrom imao uspeha, ali ne na tolikom nivou kao njegov prethodnik. Sada nam posle dužeg vremena dolazi nova igra, sa potpisom novog šampiona.

Odmah na početku igra vas stavlja u garažu gde kreirate svoj tim. Tu možete izabrati ime i prezime, kao i suvozača, zemlju porekla (ima je i Srbija), preko tablica i broja vozila pod kojim ćete voziti, pa sve do boja i šara na odelu i kacigi. Izbor je solidan i verovatno će biti dodataka u budućnosti. Kada to obavite, bivate prebačeni na test stazu gde započinjete vaš tutorijal. I tu nailazimo na prvi problem ove igre. Tutorial je veoma suvoparan. Sve se svodi na iščitavanje, a manje na praksu, što baš i neće privući nove igrače. Nepostojanje aktivnih uputstava tokom vožnje otežava igraču da nauči kako da kontroliše svoje vozilo i pre će ga iznervirati nego naterati da sam otkriva. Takođe je problem što tokom tog tutorijala vi vežbate na profi reli automobilu, što vam uopšte ne pomaže ako krenete da igrate karijeru, jer se ponašanje profi automobila i početničkog automobila veoma razlikuje, tako da ćete uvek morati da se navikavate i balansirate između dva, tj. dok ne dođete na nivo jednog ozbiljnog reli vozača. Kroz tutorial možete odmah probati sve podloge na kojima može da se vozi, a to su asfalt, šljunak i zemlja. Pored slobodne vožnje, imate opciju merenja vremena, da vidite kako napredujete sa svakim odvezenim krugom. Jedna od prvih stvari koje ćete primetiti su vidljiva oštećenja na vozilu koja se pojavljuju kad god zakačite ili udarite nešto na stazi. Oštećenja idu do tog nivoa da vam otpadaju vrata i branici, kao i gume, što će primetno uticati na vašu brzinu tokom dalje vožnje, kao i na kontrolu. Kada se navežbate i pripremite, vreme je da pređete… na glavni meni.

Sada kad ste videli šta vas čeka, imate izbor trka u kojima možete da učestvujete: od kratkih trka i celih sezona, karijere i puta do titule šampiona, do posebne sekcije zvane Sebastian Loeb Experience. Prva dva su jasna i standardna. Sve WRC staze su ubačene i verno prenesene u igru, sto je ukupno oko 300km puta. Pored njih ubačena je i specijalna Pikes Peak staza, na kojoj je Loeb naravno trijumfovao. Izbor vozila je na početku osrednji, ali možete ga povećati kroz igranje i DLCove. Takođe ćete imati opciju i iznajmljivanja vozila, ako biste hteli da probate neku trku za koju nemate kola potrebna da učestvujete. Na taj način su kreatori dozvolili igračima da sa manje muke imaju pristup nekim zadacima i stazama za koje bi im inače trebali sati i sati igranja karijere.

Što se tiče igrivosti, izgleda kao da kreatori nisu znali da li da prave simulaciju ili arkadnu vožnju, pa su napravili na kraju nešto između, što verovatno ne odgovara nijednoj grupaciji igrača. Podešavanja vozila pred trku su realna i onima koje to ne zanima neće puno značiti, ali okorelim igračima i vozačima će biti interesantno da vide sva sitna podešavanja koja su moguća na vozilu. Na stazi je pak druga priča. Dešavaće se da udarite u kamenčić i da vam se kola okrenu za 180 stepeni tek tako. Okretanje kola naglavačke je malo teže, jer se igra uvek trudi da vas vrati na točkove, iako ste naparavili trostruki salto (verujte nam, probali smo). Takođe, može se desiti da sletite sa staze u jarak, gde će vas igra ostaviti da se mučite da izađete iako je to nemoguće, jer se reset radi samo kada izletite van određenih granica, što će dodatno pojačati frustraciju. Sa druge strane, sva ta vrtenja i udaranja će oštetiti vaš automobil, čak i do tog nivoa da vam otpadaju gume i vozite se do kraja trke na felnama. Svako bitnije oštećenje će vas usporiti, tako da ako budete hteli da vozite brzo i nemarno, nailazićete na često restartovanje igre, jer nikako nećete uspeti da imate dovoljno brzo vreme da budete među top 3.

Sebastien Loeb Rally Evo Official Trailer
Izvor: Team VVV

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS