Super Mario Run, prva Nintendo igra koja je izašla za mobilne uređaje, otvorila je pitanje koliko je ovaj potez pametan za japanskog giganta.
Sad, kad konačno imamo podatke iz Nintenda, možemo da kažemo da je potez bio više nego sjajan. U saopštenju za javnost, Nintendo je otkrio da je Super Mario Run preuzet čak 40 miliona puta za samo četiri dana od kako se pojavio na AppStore adresi i igra je još uvek na prvom mestu u kategoriji besplatnih igara na 140 (od 150 tržišta, ne srpsko nije još uvek na ovoj listi). Očekuje se, naravno, da ovaj broj još skoči kako budu dolazila proširenja za igru kao i Android izdanje tokom 2017. godine.
Za sada nije otkriveno koliko je igra donela novca kompaniji, za šta ćemo morati da čekamo prvi sledeći finansijski izveštaj, ali ne sumnjamo da su i tu visoke brojke. Znamo da je trenutno na prvom mestu na američkom tržištu po zaradi i to iznad izuzetno popularnih igara Clash of Clans i Clash Royale,otkriva Play! Zine.
Igra omogućava besplatnu probu i igračima je dostupno svega par nivoa, dok jedina stvar koja može da se kupi u igri je otključavanje preostalog sadržaja, što će vas "olakšati" za 10 dolara.