Ko je igrao ovu legendarnu igru? Podsetimo se na nju zajedno!
“Kako vreme leti, već je noć, moram u krevet!”, kaže Elmer DavežDušku Dugoušku. Ako pripadate generaciji koja je čekala crtani u sedam na prvom programu RTS-a (kad drugog nije ni bilo), verovatno se sećate kakav je bum u svetu igara napravio Blizzard svojim Diablo serijalom.
Prvi deo je bio revolucionaran, a drugi je samo nastavio dobro utabanim putem. Prošlo je tačno sedamnaest godina kako je Diablo 2 izašao. Mnogi za njega tvrde da je to najbolji akcioni RPG ikada stvoren.
Međutim, malo se zna da je Diablo trebalo da bude potezni RPG. Glavi dizajner i nekadašnji suvlasnik Blizzard Northa, David Brevik, objašnjava kako je na pola projekta morao da menja osnovnu ideju.
Protivio joj se jer nije želeo da Diablo liči na strategije koje su tada izlazile iz Blizzard-ove kuhinje. Kada su mu odobrili nova finansijska sredstva zbog posla koji je predstojao, jednog petka uveče je prionuo na rad. Imao je brilijantnu ideju. Isprogramirao je da se 20 turnova odigraju u sekundi. Kliknuo da udari neprijatelja, skeleton je pao, a rodio se akcioni RPG kakav sada poznajemo! To je sve bilo gotovo za jedno veče.
Nekada ideje koje dođu u trenutku traju celu večnost…