Star Wars: Battlefront 2 izgubio „masu“ igrača zbog mikrotransakcija koje su prava „kost u grlu“ sve većeg broj igara…
Kao posledica kontroverzi vezanih za „loot kutije“ i sistem napretka u igri, zbog kojih je potrebno igrati čak 40 sati za otključavanje jednog heroja, Star Wars: Battlefront 2 susreće se sa izuzetno lošim rezultatima prodaje otkako je došao na tržište.
Kako Gamesindustry.biz saznaje, nova pucačina u Star Wars univerzumu se “na disku” na tržištu Velike Britanije prodaje čak 60 odsto loše od prethodnika, koji je izašao 2015. godine i pružao je znatno oskudniji sadržaj. Prodaja je i za 50 odsto slabija od prošlogodišnjeg Battlefield 1, koji takođe dolazi iz kompanije Electronic Arts.
EA je samo dan pred izlazak igre privremeno isključila sve mikrotransakcije, kako bi dodatno poradili na sistemu napredovanja i svemu na šta su se igrači bunili, ali je to učinjeno prekasno, pošto je veliki broj nezadovoljnih fanova već otkazao kupovinu.
Pre nego što su izašli rezultati prodaje, kompanija je izdala izjavu da gašenje mikrotransakcija neće imati veliki značaj na planiranu zaradu za fiskalnu 2018. godinu. Da li će zaista biti tako, saznaćemo uskoro, jer je bojkot igre nastavljen i tokom „crnog petka“.
Sličnu sudbinu, ali zbog nekih drugih stvari trenutno proživljava i FIFA 18.
Da li ste vi kupili Star Wars: Battlefront 2?