Nakon puno priče, kritika i osuda, singlplejer kampanja se vraća u ovogodišnji Call of Duty.
Prošlogodišnje izdanje Call of Duty igre, Black Ops 4, je kao jednu od najvećih zamerki vernih igrača imalo to što je potpuno izostavljena bilo kakva priča i kampanja za jednog igrača, nešto po čemu su na prvom mestu mnogi i zavoleli ovaj serijal i što za mnoge predstavlja osnovu i fondaciju onoga na čemu se CoD razvio u ono što danas jeste.
Zbog toga su igru prihvatili veoma hladno, uopšte ni ne razmišljajući o tome da li će biti dobra ili neće, jer su doživeli kao izdaju serijala izostavljanje singlplejer kampanje.
To su izgleda shvatili i odgovorni u Activision timu i zbog toga je jasno naglašeno da će novi Call of Duty, koji stiže na jesen ove godine, imati “potpuno novu kampanju, ogroman i razgranat multiplejer svet, i malo co-op zabave”, preneo je Play! Zine. Ovo su konkretne reči Roba Kostiča, izvršnog direktora Activision kompanije, izgovorene na vanrednom pozivu povodom velikih otpuštanja, koja su zadesila ovu kompaniju.
Zbog ulaganja u predstojeće igre, odnosno povećanja ulaganja za oko 20 odsto, Activision-Blizzard je podelio preko 800 otkaza, uglavnom u odeljenjima, koja se ne bave direktno produkcijom i proizvodnjom igara (marketing, prodaja, podrška…).