PROTOS Sistem: Aplikacija koja se prilagođava vašem preduzeću | MONDOBA

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Mtel vijesti

PROTOS Sistem: Aplikacija koja se prilagođava vašem preduzeću

Autor Vesna Kerkez
Autor Vesna Kerkez

PROTOS sistem je biznis usluga kompanije m:tel. Riječ je web baziranoj evidenciji za velika preduzeća koje se realizuje korišćenjem odgovarajućeg softverskog rješenja sa određenim funkcionalnostima.

Izvor: wutwhanfoto/iStockphoto

Ovaj sistem ima fleksibilnu mogućnost daljnjeg razvoja kako bi bio prilagođen potrebama vašeg preduzeća.

Usluga se sastoji iz tri samostalna modula: Napredno planiranje i evidencija radnog vremena, Vozni park i Prijava kvarova i radova. Korišćenje PROTOS Sistem usluge omogućava se putem web stranice/interfejsa.

Napredno planiranje i evidencija radnog vremena koja podrazumijeva praćenje aktivnosti zaposlenih na više lokacija sadrži:
• Praćenje radnog vremena zaposlenih (evidencija dolazaka, odlazaka, pauza i prekovremenog rada)
• Kreiranje smjena, kreiranje i praćenje realizacije sedmičnih i mjesečnih planova
• Evidencija službenog puta

Možda će vas zanimati

Vozni park podrazumijva detaljnu evidenciju vozila sa svim potrebnim podacima, te sadrži:
• Evidenciju podataka o vozilu
• Praćenje troškova (servisi, potrošnja goriva, ostali troškovi)
• Evidenciju izdatih dokumenata za vozilo (registracija, polise osiguranja, garancija)
• Upozorenje na istek dokumenata
• Kreiranje izvještaja po vozilu, vrsti troška ili partnerskom preduzeću

Prijava kvarova i radova podrazumijeva automatizovani proces i praćenje učinka i trajanja.
• Prijava kvara nakon čega se kreira nalog i šalje informacija putem e-pošte za otklanjanje licu ili pravnom licu
• Unos podataka o realizaciji naloga, pregled kvarova i radova po statusima i periodima
• Obavještavanje o vremenu redovnih servisa
• Kreiranje izvještaja po izvršiocima, trajanju kvarova i radova, troškovima, utrošenom materijalu, kao i drugih izvještaja prema zahtjevu korisnika

Kоrisnici ove usluge mоgu biti pоslоvni kоrisnici, а prеduslоv zа kоrišćеnjе је pristup internetu.

Za više informacija ili sastanak sa predstavnicima m:tel-a sa pozovite 0800 50 300 ili ispunite kontakt formu na m:tel web sajtu.

(MONDO)

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS