• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Tradicionalni reli – tradicionalna odgovornost 

m:tel nastavlja da podsjeća na važnost odgovornog korišćenja mobilnog telefona u vožnji

Ljubinje (4) Izvor: m:tel promo

Tradicionalni preventivno-turistički auto-reli u organizaciji Auto-moto saveza Republike Srpske „Kozara – Sutjeska 2021“, ove godine startovao je 16. jula na Mrakovici, u Nacionalnom parku Kozara. Cilj relija bio je zakazan za 18. juli, i to na Tjentištu u Nacionalnom parku Sutjeska.

Ideja ovog relija jeste upravo širenje saobraćajne kulture, povećavanje saobraćajne bezbjednosti, kao i promocija auto-moto i sportskih aktivnosti. Kompanija m:tel, kao društveno odgovorna, svake godine nastoji uticati na podizanje svijesti o neophodnosti odgovornog korišćenja mobilnog telefona u saobraćaju, zajedno sa Ministarstvom saobraćaja i veza RS, Agencijom za bezbjednost saobraćaja RS i AMSRS.

m:tel Izvor: m:tel promo

U okviru ovogodišnje kampanje pod nazivom „Ako me voliš, ostavi telefon dok voziš“, između ostalog, kompanija m:tel je vozačima dijelila magnete za automobile sa ovim natpisom. Reli koji je trajao tri dana, bio je dobra prilika da se učesnicima i posjetiocima podijele ovi magneti, kako bi i na taj način podsjetili sve o važnosti pametnog korišćenja modernih telekomunikacionih uređaja poput telefona tokom vožnje.

„Odlična saradnja koju imamo sa Agencijom za bezbjednost RS i AMSRS, svakako iz godine u godinu rezultira dobrim i korisnim aktivnostima kojima je jedini cilj povećanje bezbjednosti svih učesnika u saobraćaju. I ovoga puta, podjelom magneta učesnicima relija, a sa snažnom porukom iz ovogodišnje kampanje ’Ako me voliš, ostavi telefon dok voziš’, zajedno sa našim partnerima iz AMSRS, nastojali smo podsjetiti naše vozače na ono što je važno. A to je, prije svega ostalog, život i zdravlje!“, rekla je Milica Kondić, portparol kompanije m:tel.

m:tel Izvor: m:tel promo

Jedan od dodatnih benefita ovog relija jeste i promocija turističkih destinacija Republike Srpske, kao i nastavljanje tradicije podsjećanja na značajne datume iz naše istorije u vrijeme Drugog svjetskog rata, u vezi sa ustankom i borbom protiv fašizma, kao i promociju nacionalnih parkova Kozara i Sutjeska.

Perica Pećanac, samostalni viši stručni saradnik za odnose sa javnošću i međunarodnu saradnju AMS RS je ovim povodom naglasio: „Tradicionalni Auto-reli AMS RS 'Kozara – Sutjeska', pored turističkog dijela, snažno promoviše preventivne aktivnosti s ciljem promjene stavova kod vozača da prebrza i vožnja pod uticajem alkohola, nekorišćenje bezbjednosnog pojasa i upotreba mobilnog telefona tokom vožnje nisu prihvatljivi“.

S tim u vezi je dodao i to da su vozačima i gledaocima tokom tri dana trajanja auto-relija dijeljeni magneti sa porukom "Ako me voliš, ostavi telefon dok voziš", kompanija m:tel, Agencija za bezbjednost saobraćaja Republike Srpske i Auto-moto savez Republike Srpske, šalju zajedničku jasnu poruku da korišćenje mobilnog telefona tokom vožnje nije vrijedno rizika da se ugrozi sopstveni ili tuđi život.

(MONDO)

Možda će vas zanimati

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS