Kompanija m:tel donirala 60.000 KM za akciju „Zid dječijih želja“.
Na press konferenciji na kojoj su učestvovali Florence Bauer, šefica Unicef-a za BiH i Milenko Cvijanović, izvršni direktor za marketing i prodaju kompanije m:tel predstavljena je društveno odgovorna akcija „Zid dječijih želja“.
Nakon saradnje na projektu „Najbolji početak za svako dijete“ u okviru kojeg je otvoreno sedam integrisanih Centara za rani rast i razvoj za djecu i roditelje i podijeljeno 3500 edukativnih radosnica „Dnevnik naše bebe“ socijalno-ugroženim majkama u bh. porodilištima, kompanija m:tel i ove godine nastavlja partnerstvo sa Unicef-om u cilju stvaranja boljih uslova za odrastanje djece širom BiH na novom projektu pod nazivom „Zid dječijih želja“
„Donacijom od 60 000 KM za ispunjenje dječijih želja u okviru ovog projekta kompanija m:tel je nastavila svoju stratešku opredjeljenost da poboljša uslove života djece u BiH. Pored novčanih sredstava ova akcija podrazumijeva i aktivno uključivanje naših korisnika, koji mogu dati svoj doprinos darovanjem 1KM pozivom na kratki broj 1412 ili putem kupovine posebno označenih Frend startnih paketa. Naime, za svaki kupljen Frend prepaid paket po cijeni od 5 KM, koji sadrži bonus od 5KM i 1000 SMS poruka, kompanija m:tel će dodatno darovati Unicef-u 1KM“ istakao je ovom prilikom Milenko Cvijanović.
U okviru projekta „Zid dječijih želja“ s ciljem ispunjavanja dječijih želja širom BiH, u saradnji sa Opštinama će se praviti lista potencijalnih projekata sa mogućnošću dobijanja grantova u zavisnosti od kvaliteta predloženog projekta. Unicef će uz tim svojih stručnjaka i saradnika odabrati želje koje će biti ispunjene, a kao ispunjenje dječijih želja očekuje se izgradnja dječijih igrališta, opremanje vrtića, igraonica, bolnica. (MONDO)