Od 18. jula 2012. godine svim postpaid korisnicima m:tel-a dostupna je usluga MOJ RAČUN.
![Moj račun: Brzo i jednostavno provjerite Vaše telefonske račune Moj račun: Brzo i jednostavno provjerite Vaše telefonske račune](https://static.mondo.ba/Picture/8766/png/za-vesti.png)
Ova usluga Vam omogućava da putem Interneta samostalno i besplatno vidite svoje račune za fiksnu i mobilnu telefoniju koje Vam ispostavlja m:tel, gdje god da se nalazite.
Usluga Moj račun, pored uvida u račune, omogućavam vam uvid u ispis odlaznih poziva usluga fiksne i mobilne telefonije, kao i vaše trenutno stanje računa za mobilnu telefoniju, a registracijom za uslugu Moj račun vaši mjesečni računi dolaziće Vam putem e-maila.
Uštedite Vaše vrijeme i odaberite uslugu Moj račun!
Ako ste privatni korisnik i ukoliko se registrujete za uslugu Moj račun do kraja septembra 2012. godine, te se odlučite za dostavu računa putem e-maila, možete da ostvarite popust od 10% na iznos pretplate Vaših telekomunikacionih usluga u prva tri mjeseca korišćenja usluge dostave računa putem e-mail-a.
Usluga elektronske dostave računa je besplatna.
Sve što treba da uradite je da popunite Zahtjev za Uslugu u najbližem prodajnom mjestu m:tel-a, gdje ćete navesti vaše brojeve telefona ili korisnička imena za koje želite ovu uslugu. Pored Zahtjeva dobićete i jedinstvenu šifru (Lični identifikacioni broj) kojim ćete moći pristupiti usluzi Moj račun.
Više informacija potražite putem korisničkih servisa 0800 50 000 (fiksna), 066 10 10 10 (mobilna).