Promotivna kampanja agencije Aquarius za kompaniju m:tel našao se među 25 najboljih kampanja na festivalu Balcannes u Rovinju.
Rad agencije Aquarius se ove godine, zahvaljujući kampanji kreiranoj i produciranoj za potrebe promocije usluga kompanije m:tel, našao među 25 najboljih kampanja u protekloj godini u regionu na revijalnom festivalu Balcannes, održanom od 19. do 22. septembra u okviru Weekend media festivala u Rovinju. Na konkurs je svoje radove prijavilo više od 60 agencija iz regiona.
"Izuzetno smo srećni što se za m:tel čulo i van granica tržišta na kome poslujemo. Nastojimo da budemo kreativni i inovativni, ne samo u domenu kreiranja ponude za naše korisnike nego i u sferi njihove promocije. Saradnja sa Aquarisom nam je to i omogućila, što je i nagrađeno ovim regionalnim priznanjem", istakao je Đorđe Mišić, izvršni direktor za marketing i prodaju kompanije m:tel.
Kreativni koncept nagrađene korporativne kampanje bazira se na priči koja će trajati minimum narednih godinu dana, koja ima ideju da se korisnici usluga mogu lako identifikovati sa likovima iz četvoročlane porodice i njihovog komšiluka i njihovim navikama, potrebama i željama za sredstvima komunikacije koje nudi kompanija m:tel.
Iz "epizode u epizodu" ove zanimljive priče sa neočekivanim zapletima i još zanimljivijim raspletima emituju se na televizijama i Youtube kanalu "mtelimateprijatelje".
"Zaista smo ponosni na ovo priznanje jer je mnogo truda, rada i kreativnosti uloženo u stvaranje jednog ovakvog koncepta. Priznanje je stiglo u pravo vrijeme jer upravo ove godine agencija Aquarius obilježava 20 godina postojanja na tržištu advertajzinga“, istakla je Brankica Janković, direktorica agencije Aquarius.
Balcannes je revija najboljih agencijskih radova iz 6 zemalja regije koja se održava u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju. Svake godine u Rovinju se okupe najbolji od najboljih, dobijajući priliku da publici Weekend media festivala pokažu svoj rad i predstave se u najboljem svjetlu kroz kreativnost i ideje.
(MONDO)