Od 1. juna kompanija m:tel vam nudi novi način reklamacije mobilnih aparata u garantnom roku.
Reklamaciju na mobilne aparate, kupljene u okviru m:tel ponude, korisnici sa područja cijele BiH, mogu izvršiti pozivom na broj 066 10 11 12, u periodu od 07:30-20:30 časova, radnim danima i subotom od 08:00-15:30, koji je besplatan za korisnike m:tel mobilne mreže.
Korisnici sa područja grada Banja Luka treba da dođu na šalter reklamacija, koji se nalazi na novoj lokaciji, u ulici Knjaza Miloša bb, Lazarevo Banjaluka (kod kasarne Kozara), od 08:00-20:00 časova radnim danom i subotom od 09:00-15:00 časova.
Osim mogućnosti reklamacije, na novoj lokaciji m:tel vam pruža usluge podešavanja laptopa, ukoliko koristite mobilni telefon kao modem, kao i podešavanja za pristup internetu preko EDGE/GPRS modema.
Korisnici iz drugih gradova u BiH, reklamaciju terminalne opreme vrše isključivo pozivanjem broja 066 10 11 12.
Potrebna dokumentacija za reklamaciju mobilnog aparata: ovjeren garantni list i račun.
Nakon izvršene provjere, mobilni telefon se upućuje u ovlašćeni servis. (ukoliko oštećenje podliježe garanciji) Nakon toga se posredstvom brze pošte dostavlja na adresu korisnika, ili se korisnik obavještava da telefon preuzme na šalteru u Lazarevu. U međuvremenu, korisniku se privremeno (na revers) izdaje odgovarajući zamjenski telefon.
Cilj uvođenja novog načina reklamacije mobilnih telefona jeste unapređenje korisničke podrške i odnosa prema m:tel korisnicima, te adekvatna i stručna pomoć.
m:tel, imate prijatelje