Nakon izuzetno posjećene sarajevske naučno-informativne konferencije pod nazivom Digital Spark - Allview IT&M Challenge, ništa manja zainteresovanost nije vladala ni sedam dana kasnije u Mostaru.
Program je bio podijeljen na nekoliko najaktuelnijih tema, a o njima su sa učesnicima raspravljali predavači i stručnjaci iz ove oblasti. O glavnoj temi konferencije govorio je Marin Jozić, project manager iz TP Intera, koji je učesnicima predstavio buduće korake u razvoju Androida, kao trenutno najpopularnijeg operativnog sistema, ali i o IT biznisu, kao izuzetnoj prilici za mlade, karijeri i nekim mogućim putevima u karijeri.
Na temu IT biznisa takođe se nadovezala i Meliha Gekić-Lerić, menadžer TP Intera, te govorila o mogućnostima napretka na ovom polju.
"Ova konferencija se idelno uklopila u našu priču, jer pored IT stručnjaka pokušava da u rad u IT sektoru uključi i one koji nisu edukovani striktno na tom polju, kao što su, recimo, ekonomisti. Jedan od naših ciljeva je rad sa mladima i njihovim start up-ima, a TP Intera, u tom smislu, osigurava poslovnu podršku mladim ljudima u IT sektoru. Kraće, bavimo se edukacijom mladih kroz razne projekte", istakao je Jozić.
Vjeko Babić i Matej Ćavar, vlasnici i kreatori start up-a Falco, upoznali su veoma detaljno učesnike sa istorijom Androida, predstavili njegovu posljednju verziju Lollipop, te na primjerima iz prakse, otkrili kako se razvijaju aplikacija za pametne uređaje.
"Predstavili smo Android kao platformu budućnosti, ali i na osnovu našeg ličnog iskustva. Trenutno izrađujemo aplikaciju tj. cross platformu za Android, a tiče se transport menadžmenta", otkrio je Babić.
Predavači su bili i Amra Buljubašić i Samir Šupčić, mladi suvlasnici firme COX 4, koji su kao primjer uspješnih start up-ova predstavili aplikacije "Epy Solution" i "Chemicalium" koje su sami razvili i s njima učestvovali na raznim takmičenjima širom svijeta.
"Krenuli smo u poduzetničke vode ove godine, pa smo podijelili iskustva na Allview konferenciji, kako bi potakli mlade da krenu našim stopama, osnuju firmu i iskustva dalje podijele sa drugima", navela je Buljubašićeva.
Maja Starčević, marketing menadžer iz BitLab-a, pričala je o primjeni marketing koncepta u razvoju i komercijalizaciji tehnoloških inovacija, a zatim sa učesnicima razgovarala o njihovim idejama, viđenjima i mogućim marketinškim rješenjima, koja će im pomoći u daljem radu. Jovana Karalić, marketing asistent, otkrila je kako sve to zajedno izgleda na primjeru odnosa uspješnih kompanija, kao što su m:tel i Allview.
Svi predavači su se složili da se ovakve konferencije trebaju što češće održavati, jer one sa sobom nose edukativne vrijednosti koje su od velike pomoći mladim ljudima kada je riječ o savremenim tehnologijama, te da je izuzetno važno da kompanije poput m:tel-a shvataju važnost ulaganja u mlade i širenje znanja kada je u pitanju oblast tehnologije.
Na kraju ovog druženja upriličena je i zanimljiva provjera usvojenog znanja, a najboljima su organizatori uručili vrijedne nagrade. Pored kompanije m:tel, organizator Allview IT&M Challenge konferencije je i kompanija Allview iz Rumunije, uz partnersku podršku Omladinskog centra Auctus iz Banjaluke i mostarskog Tehnološkog parka Intera.