Na adresi blog.mtel.ba pronađite zanimljive i korisne informacije iz svijeta telekomunikacija, m:tel ponude, modernih tehnologija, važne događaje, savjete i druge zanimljive tekstove.
Od 1997. godine, kada je termin „weblog“ prvi put upotrijebljen, da bi kasnije to ime dobilo skraćenu verziju „blog“, koja se i danas koristi, mijenjala se njegova popularnost, ali i usavršavao način komuniciranja putem ovog online medija. Danas postoji veliki broj blogova tekstualnog karaktera, odnosno blogovi u koje autor unosi samo tekst, ali i mnogo onih koji su namijenjeni fotografijama, grafikama, linkovima itd. Bili oni samo tekstualni ili praćeni ilustracijama, odnosno koju god zamisao autor imao i koju god temu obrađivao, blogovi su izrasli u jedan od modernih internet, ali i društvenih fenomena.
Od 2001. godine, blog bilježi izuzetno brz rast popularnosti, a koliko je prihvaćen kao oblik komunikacije govori i činjenica da npr. ugledni britanski list „The Guardian“ dodjeljuje godišnje nagrade za najbolje blogove u zemlji. Takođe, 2004. godine riječ „blog“ je proglašena za najtraženiji pojam na web lokaciji interaktivnog rječnika „Merriam-Webster“, te tako postala riječ godine.
Prateći svjetske trendove u poslovanju, naročito u dijelu koji se odnosi na kvalitetnu komunikaciju sa svojim korisnicima, ali i javnošću, kompanija m:tel je prošle godine kreirala svoj korporativni blog, na adresi blog.mtel.ba.
Želeći da ostvari što bolji kontakt i interakciju sa korisnicima, m:tel je otvorio i ovaj kanal komunikacije, koji pored m:tel Facebook profila i štampane publikacije m:agazin, otvara vrata kompanije svim ljubiteljima modernog načina komuniciranja, te na jednom mjestu objedinjuje teme interesantne kako za korisnike, tako i za širu javnost.
Putem ovog kanala komunikacije, pored tekstova o ponudi, popularizuju se teme iz oblasti telekomunikacija, ali i informacije i priče koje se tiču kulture, obrazovanja, društveno odgovornih projekata kompanije, važnih događaja i lifestyle tema. Na m:blog-u, korisnici mogu pronaći mnoštvo korisnih informacija, kao i zanimljivosti iz svijeta tehnologije, a to je mjesto na kojem se mogu pročitati i mnogobrojni korisni savjeti, preporuke telefona, najnovije vijesti iz „digitalnog svijeta“, te tekstovi o najvećim svjetskim i domaćim događajima iz oblasti tehnologije. Na svom blogu, takođe, kompanija m:tel posjetiocima nudi i učestvovanje u nagradnim igrama.
Kompanija m:tel, ulažući u nove kanale komunikacije, jasno potvrđuje da želi nastaviti da ostvaruje kvalitetnu interakciju sa korisnicima i javnošću, ali i da ide u korak sa svjetskim trendovima.