Prvo junsko izdanje emisije m:agazin očekuje vas na programu Alternativne televizije u subotu 04. juna od 16:15 sati.
Voditeljka Brankica Raković vam donosi priču o pametnom pojasu koji će vam pomoći kod bolova u leđima, autonomnom automobilu iz Volva i prvom robotu policajcu koji dolazi iz Kine.
Vrijeme provedeno za računarom značajno utiče na loš položaj našeg tijela, ali tehnologija je i to uspjela da riješi. Među brojne gadžete koji naš svakodnevni život mogu učiniti lakšim i zdravijim ubraja se i Backbone, pametni pojas čija je glavna funkcija da omogući dobru podršku za leđa i sačuva ih od posljedica lošeg držanja.
Uz pojas dobijate i posebnu aplikaciju koja vas obavještava ako vam leđa nisu u pravom položaju i na taj način vas trenira da steknete dobre navike kada je u pitanju držanje tijela.
Kompanija Volvo sljedeće godine planira započeti najveće i najznačajnije testiranje autonomnih automobila projektom pod nazivom Drive Me London. Tokom testne faze Volvo na prometne britanske ulice planira pustiti čak 100 automobila robota, a za razliku od drugih proizvođača autonomnih vozila Volvo će tokom testiranja koristiti usluge porodica, odnosno ljudi koji svoje automobile koriste za svakodnevne obaveze. Iz Volva kažu kako je njihov sistem za autonomnu vožnju trenutno najsavršeniji na tržištu, a autopilot sadrži mnoštvo rezervnih sistema zaduženih da mijenjaju one koji ispadnu i preuzmu njihovu funkciju, pa zbog toga eventualni kvarovi neće moći uticati na sigurnost vožnje.
Prvi robot policajac koji dolazi iz Kine zove se AnBot, a predstavljen je tokom Hi-Tech sajma održanog u Chongquingu. Robota je izradio nacionalni univerzitet odbrane, a kineski mediji kažu da su u njega ugrađena brojna tehnološka rješenja za policijske potrebe uključujući autonomnu navigaciju, te pametnu analizu videa. AnBot je visok 1,49 metara, težak 78 kilograma i u stanju je da se kreće maksimalnom brzinom od 18 km/h. Opremljen je senzorima koji imitiraju ljudski mozak, a u stanju je raditi osam sati bez prestanka. Robot može sasvim samostalno patrolirati, pa čak izvršiti hapšenje, a operater koji njime upravlja može preuzeti kontrolu i koristiti električno oružje.
Pored svega navedenog na robotu se nalazi i SOS dugme kako bi ljudi pritiskom na njega mogli pozvati policijsku pomoć.