Svjetska scena je iz dana u dan bogatija za nove tehnološke i naučne sadržaje, a neki od najskorijih noviteta će biti predstavljeni i u 20. izdanju TV emisije m:agazin.
Gledaoci će i ove subote, 18. februara, u 14.50 časova na programu RTRS-a, imati priliku da saznaju više o posljednjim marketinškim trikovima poznatih svjetskih kompanija koji nagovještavaju budućnost ugostiteljstva, kao i o revolucionarnim maskama za ronjenje i brojnim drugim temama.
Efikasne marketinške strategije ili budućnost ugostiteljstva
Kompanija Nissan je objavila da su vlasnici LEAF automobila širom svijeta zajedno prešli više od tri milijarde kilometara. Čuveni proizvođač je dodatno obilježio ovo dostignuće puštanjem u javnost nove digitalne platforme, Electrify The World, i otvaranjem kafe-šopa u Parizu u kojem su posjetioci tokom decembra prošle godine mogli da plate kafu energijom umjesto novcem. Saznaćete i kako je jedna britanska kompanija otišla korak dalje kako bi zadovoljila svoje korisnike tokom prazničnog perioda. Kreirali su jednu naizgled običnu čašu piva, koja to zapravo nije. Ovu su proizveli roboti.
Maska za ronjenje koja omogućava disanje pod vodom
Mnogi željno iščekuju kraj zimskih, hladnih dana, a neko možda već planira odlazak u toplije krajeve. Predstojeće izdanje m:agazina će gledaocima donijeti i dašak ljeta i uživanja, a biće predstavljen i zanimljiv novitet koji će u skorijoj budućnosti možda svi da posjeduju, naročito tokom ljetovanja. Nova H2O Nindža Maska nudi novu dimenziju uživanja, naročito za ljubitelje podvodnog svijeta. Ova maska za ronjenje pokriva čitavo lice, što stvara kompletan pregled okruženja, a odlikuje je i sistem koji omogućava nesmetano disanje tokom ronjenja.
Vanja i Igor su i ovaj put bili u dobrom društvu i saznali više o „Frend plan za novi stan“ nagradnoj igri. Milica Stojaković, portparol kompanije m:tel, je otkrila detalje jedne od najzapaženijih nagradnih igara u posljednjih nekoliko mjeseci, u kojoj će neko, po završetku, osvojiti stan u svojoj opštini i kvalitetne Huawei smartphone uređaje.
Osim ovih, ne propustite i ostale aktuelnosti, korisne preporuke YouTube kanala, kao i izdvojene uređaje koji su obilježili svjetsku smartphone scenu, a koje možete da pronađete u m:tel ponudi.
Više detalja o pomenutoj nagradnoj igri saznajte na www.mtel.ba ili putem bloga kompanije, a propuštena izdanja treće sezone popularnog televizijskog formata možete da pronađete na m:tel-ovom YouTube kanalu.