U Banjaluci je danas održana press konferencija povodom uspostavljanja novog nivoa partnerstva kompanije m:tel i Microsoft-a.
O značaju ovog partnerstva za kompaniju m:tel, odnosno za njene korisnike, govorili su generalni direktor m:tel-a Marko Lopičić, zamjenik direktora i izvršni direktor za prodaju, usluge i marketing Logosofta, Sarajevo Damir Dizdarević, kao i direktor Microsoft-a BiH Omar Krivošija.
„Kompanija m:tel, kao jedna od ključnih članica Telekom Srbija grupe, kontinuirano radi na proširivanju usluga koje nudi svojim korisnicima, te doslednom praćenju svetskih trendova u segmentu informacijskih tehnologija i komunikacija. Još pre nekoliko godina, uvideli smo da granica između IT servisa i komunikacijskih usluga nestaje, kao i da IT postaje sve bitniji kao ključna podrška poslovanju svake vrste“, izjavio je Marko Lopičić, te dodao da je m:tel, motivisan upravo time, prije tri godine kupio i jednu od najuspješnijih IT kompanija u BiH – Logosoft.
„Nakon toga, usledila je izgradnja naših vlastitih IT servisa, našeg vlastitog cloud-a, te integracija sa cloud servisima Telekoma Srbija. Sve vreme, naš primarni cilj je bio i jeste da našim poslovnim korisnicima omogućimo sve ICT usluge na jednom mestu, da ispravno razumemo potrebe naših korisnika u segmentu IT servisa i komunikacija, te da im ponudimo najbolju moguću sinergiju tih usluga. Rezultat kojem stremimo je da svaki naš korisnik bude maksimalno fokusiran na svoj primarni biznis, da u tome bude što uspešniji, a da mu ICT servisi m:tel-a budu najbolja moguća podrška u ostvarenju tih ciljeva“, rekao je Lopičić.
On ističe da je želja m:tel-a da tu kompaniju korisnici počnu doživljavati kao „one-stop-shop“ za sve potrebe koje imaju u segmentu informacijsko-komunikacionih tehnologija. „Verujemo da m:tel danas, zajedno sa Microsoft-om i Logosoft-om, ima jedinstven potencijal, snagu i komparativnu prednost na tržištu Bosne i Hercegovine, te da će to naši korisnici znati da prepoznaju“, naglasio je Marko Lopičić.
Damir Dizdarević, zamjenik direktora i izvršni direktor za prodaju, usluge i marketing kompanije Logosoft, koji već deset godina ima i status Microsoft MVP stručnjaka, a od prije par mjeseci i status Microsoft Regional Director-a, ovom prilikom je o značaju transformacije m:tel-a u modernu IKT kompaniju rekao:
„Današnje ozvaničavanje partnerstva između m:tel-a i Microsoft-a, te omogućavanje direktne prodaje Microsoft Cloud servisa m:tel korisnicima, predstavlja vrlo važan korak u procesu transformacije ovog telekoma. Pored akvizicije Logosofta, koja se desila još prije tri godine, te niza drugih koraka koje je m:tel preduzeo, ulazak u Microsoft CSP program dodatno potvrđuje opredijeljenost kompanije da svojim korisnicima ponudi sasvim nove vrijednosti i usluge koje do sada nisu bile tradicionalno vezane za telekom operatore. Ovakvim potezima m:tel pokazuje da ide potpuno u korak sa svjetskim trendovima u IT-u generalno, kao i da razumije kakve su poslovne potrebe korisnika. Granica između telekomunikacijskih i IT servisa odavno više ne postoji u praksi, pa se ona time gubi i u segmentu pružanja tih usluga. Veoma mi je drago što je i Logosoft dio ove, sasvim sigurno uspješne, priče“.
Kako ovu saradnju vidi kompanija Microsoft, i koje mogućnosti će od sada imati svi postojeći i budući korisnici kompanije m:tel, govorio je Omar Krivošija, direktor ove kompanije u BiH.
„Izuzetno nam je drago da je m:tel prepoznao potencijal saradnje sa Microsoft-om, kroz koju će omogućiti svojim poslovnim korisnicima da na jednostavan i povoljan način dođu do najmodernijih Microsoft rješenja u oblaku. m:tel će od danas kao Microsoft Cloud Solution Provider imati u ponudi Microsoft paket usluga i servisa sa osnovnim karakteristikama: mobilnost, odnosno mogućnost rada s bilo kojeg mjesta i s bilo kojeg uređaja, značajno smanjenje troškova, produktivnost u poslovanju te značajno podizanje inovacijskog i transformacijskog potencijala kompanija“, rekao je Krivošija.
Kompanija m:tel je i ovoga puta, ovim važnim partnerstvom, dokazala da svoje poslovne odluke bazira na potrebama svojih korisnika i globalnim svjetskim trendovima.