Kupovinom Samsung Galaxy S8 ili S8+ uređaja u m:tel-u ili kod drugog ovlaštenog Samsung partnera, osim dobijene garancije, od sada imate mogućnost i da popravite ekran i to uz fiksnu naknadu u iznosu od 193,60 KM.
Akcija traje za navedene uređaje koji se kupe do 31. jula 2017. godine, a registraciju možete uraditi klikom ovdje.
Ukoliko ste telefon kupili ranije, tačnije u periodu od 20. aprila do 17. juna 2017. godine, potrebno je da se registrujete na istom linku do kraja juna 2017. godine kako bi akcija vrijedila i za vas.
Servis za oštećenje ekrana je validan samo uz priloženu polisu osiguranja (koju dobijate registracijom na navedeni sajt) i račun, te popunjen, ovjeren i potpisan garantni list.
Dodatni servis pokriva:
Fizička oštećenja uređaja prouzrokovana padom uređaja ili drugim slučajnim postupcima, te oštećenja uređaja nastala udarcem ili oštećenja nastala usljed slučajne spoljne sile. Ukoliko je i vašem Samsung ljubimcu potrebna prva pomoć posjetite ovu web stranicu http://www.mondialwebapplication.com/samsung/start.php?lang=ba i registrujte se na vrijeme.